اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش قرچک:

برنامه‌های فرهنگی سبب افزایش بصیرت دانش‌آموزان می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش و پرورش قرچک با اشاره به آغاز دهه محرم و هفته بسیج گفت: برنامه‌های فرهنگی سبب افزایش بصیرت دانش‌آموزان می‌شود.

برنامه‌های فرهنگی سبب افزایش بصیرت دانش‌آموزان می‌شود

هوشنگ کولیوند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران با اشاره به آغاز دهه محرم و هفته بسیج گفت: برنامه‌های فرهنگی سبب افزایش بصیرت دانش‌آموزان می‌شود.

وی ادامه داد: به منظور بزرگداشت دهه اول ماه محرم و ایام عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) و یاران باوفایش و همچنین فرا رسیدن هفته بسیج، برنامه‌های ویژه‌ای در اداره آموزش و پرورش قرچک برگزار می‌شود.

رئیس آموزش و پرورش قرچک افزود: ما در سطح اداره شورای برنامه‌ریزی مراسمات را با همکاری بسیج دانش‌آموزی و بسیج فرهنگیان برگزار کردیم و پس از استماع نظرات همکاران و دستورالعمل‌های ارسالی از اداره کل برنامه‌هایی را برای گرامیداشت این ایام تدارک دیده‌ایم.

وی سیاهپوش کردن فضای اداره و نصب بنر و کتیبه‌هایی با موضوع محرم، راه‌اندازی هیئت‌های دانش‌آموزی در آموزشگاه‌ها، برگزاری مراسم زیارت عاشورا در دهه اول محرم در نمازخانه اداره، برگزاری مراسم عزاداری کارکنان اداری و دعوت از مبلغان دین جهت حضور در اداره و مدارس جهت بیان وقایع عاشورا و راه‌اندازی دستجات عزاداری دانش‌آموزان پسر و دختر در روزهای چهارم و ششم محرم در سطح شهر به سمت گلزار شهدای گمنام و پخش نذورات در سطح مدارس را از جمله برنامه‌های این ایام بیان کرد.

کولیوند در پایان به برنامه‌ریزی‌های انجام شده پیرامون گرامیداشت هفته بسیج اشاره کرد و برگزاری یادواره شهدای دانش‌آموز منطقه قرچک، گلباران مزار شهدا، برگزاری مسابقات مختلف قرآنی و فرهنگی در طول هفته بسیج، حضور بسیجیان این اداره در نماز عبادی ـ سیاسی جمعه، برگزاری حلقه‌های صالحین، طرح هادیان بصیر در بین بسیجیان فرهنگی، ایستگاه انتقال خون، ختم جمعی صلوات و دیدار بسیجیان با امام جمعه و نصب تصاویر امام و رهبری و جملات بزرگان درباره بسیج و بسیجیان را از جمله برنامه‌های تدارک دیده شده برای هفته بسیج اعلام کرد.

انتهای پیام/ب/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول