اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ویژه ایام محرم

طرح بصیرت دینی در اندیمشک اجرا می‌‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان تبلیغات اسلامی اندیمشک از برگزاری طرح بصیرت دینی در ایام محرم سال‌جاری در این شهرستان خبر داد.

طرح بصیرت دینی در اندیمشک اجرا می‌‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اندیمشک، حجت‌الاسلام سعید علیپور ظهر امروز در نشست شورای مرکزی هیئت‌های مذهبی این شهرستان اظهار داشت: در ماه محرم سال‌جاری برنامه‌های زیادی در راستای بصیرت افزایی در بین فعالان هیئت‌های مذهبی برگزار می‌شود.

وی از جمله این برنامه‌ها را گفتمان‌های دینی برای اعضای هیئت‌های مذهبی شهرستان اندیمشک و نشست‌های مذهبی در قالب طرح بصیرت‌افزایی دینی و مذهبی نام برد.

علیپور با اشاره به اینکه باید فعالیت‌های مذهبی در منطقه بسیار پربار باشد، تاکید کرد: وهابیت و دیگر فرقه‌های معاند تشیع در حال تبلیغ و سست کردن اعتقادات جامعه به ویژه جوانان هستند از این رو باید در راستای خنثی کردن تبلیغ‌های آن‌ها در جامعه تلاش کنیم.

وی با اشاره به اینکه اصلی‌ترین مسئله در محرم و صفر حفظ وحدت است، افزود: باید بین هیئت‌های مذهبی و تکایا وحدت و انسجام و یکپارچگی روز به روز افزایش یابد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی اندیمشک افزود: باید تلاش کنیم تا در این ایام تصویر صحیحی از فرهنگ عاشورا در جامعه و هیئت‌های مذهبی به نمایش بگذاریم.

وی بر شناخت حادثه عاشورا تأکید کرد و افزود: شناخت حادثه عاشورا برای جامعه بسیار ضروری است زیرا عاشورا به نحوی باعث تداوم اسلام شده است.

علیپور تاکید کرد: برای برقراری انسجام بیشتر در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی کارگروهی متشکل از بزرگان و مسئولان شهرستان اندیمشک تشکیل می‌شود تا به نحوی مشکلات را در روز عاشورا و تاسوعا بررسی و برای رفع آن‌ها راهکار ارائه دهند.

انتهای پیام/ش/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول