اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس اتاق بازرگانی اصفهان:

استان اصفهان آخرین سهم بودجه کشور را دارد

خبرگزاری فارس: نایب رییس اتاق بازرگانی اصفهان گفت: استان اصفهان با وجود 8 هزار واحد صنعتی آخرین سهم بودجه‌ کشور را دارد.

استان اصفهان آخرین سهم بودجه کشور را دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان عبدالوهاب سهل‌آبادی جمعه شب در همایش راهکارهای دستیابی به تولید پایدار در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی با انتقاد از عدم حمایت واقعی از صنعتگران استان اصفهان اظهار کرد: استان اصفهان 8 هزار واحد صنعتی و 52 درصد آجر کشور را تأمین می‌کند اما حمایت نمی‌شود.

وی افزود: استان اصفهان آخرین سهم بودجه‌ را در کشور دارد و این در حالی است که همین بی‌توجهی به استان اصفهان در مورد آب موجب می‌شود که تا چند سال دیگر استان اصفهان تبدیل به یک استان کویری شود.

نایب رئیس اتاق بازرگانی اصفهان تاکید کرد: نه تنها کشاورزان و صنعتگران استان اصفهان به آب احتیاج دارند، بلکه روح مردم اصفهان زنده به زاینده‌رود است و این در حالی است که هیچ اتفاقی برای رفع مشکل خشکی زاینده‌رود رخ نداده است.

وی ادامه داد: طرح صیانت از تولید در استان اصفهان با 8 هزار واحد تولیدی اشاره کرد و گفت: از کمک 18 میلیارد تومانی به صنعتگران اصفهانی فقط 6 میلیارد تومان آن محقق شده است.

نایب رییس اتاق بازرگانی اصفهان گفت: صنعتگران در اصفهان وضع بدی دارند و این در حالی است که یک میلیون کارگر در اصفهان مشغول به کار هستند.

انتهای پیام/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول