اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازدید وزیر نفت و اعضای کمیسیون بودجه مجلس از پارس جنوبی

خبرگزاری فارس: وزیر نفت و اعضای کمیسیون بودجه مجلس شورای اسلامی تا دقایقی دیگر وارد عسلویه شده و از پارس جنوبی بازدید می‌کنند.

بازدید وزیر نفت و اعضای کمیسیون بودجه مجلس از پارس جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه تا دقایقی دیگر رستم قاسمی وزیر نفت به همراه جمعی از مدیران ارشد وزارت نفت و اعضای کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی به منظور بازدید از فازهای پارس جنوبی وارد عسلویه می‌شوند.

آشنایی با مجموعه فعالیت‌های در حال انجام صنعت نفت در این منطقه و جلسه با مدیران فازهای در دست اجرا از جمله برنامه‌های این هیئت در بازدید از پارس جنوبی است.

اعضای کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی امشب در یک نشست هم‌اندیشی با وزیر نفت و مدیران شرکت‌های اصلی پارس جنوبی، مسایل و مشکلات و راهکارهای شتاب‌دهی به اجرای پروژه‌های اولویت‌دار صنعت نفت در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس را بررسی می‌کنند.

بازدید از فاز 15 پارس جنوبی و بررسی راهکارها برای تکمیل و راه‌اندازی این فاز مهم نیز از دیگر برنامه‌های کمیسیون بودجه مجلس اعلام شده است.

بازدید از فازهای 12 ، 13 ، 22 تا 24 و طرح‌های پتروشیمی و برخی پروژه‌های زیرساختی منطقه ویژه پارس نیز از جمله برنامه‌هایی است که در دومین روز از سفر اعضای کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی به عسلویه انجام می‌شود.

گزارش تکمیلی متعاقبا ارسال می‌شود.

انتهای پیام/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول