اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون ‌دانشگاه علوم‌ پزشکی رفسنجان:

70 درصد بودجه‌ دانشگاه پزشکی رفسنجان محقق می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون پشتیبانی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان گفت: 70 درصد از بودجه‌های دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان محقق می‌شود.

70 درصد بودجه‌ دانشگاه پزشکی رفسنجان محقق می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، محمد‌رضا رحمانی پیش از ظهر امروز در جمع بهورزان شهرستان با اشاره به تعبیرات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در مورد تحریم‌های دشمن اظهار داشت: دشمن گروه‌های کارشناسی را برای پیدا کردن نقاط ضعف‌ ما می‌فرستد تا هرجا احساس ضعف‌ ببیند از همان راه وارد شود و به ملت ما ضربه بزند.

وی با اشاره به اعتبارات دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان بیان داشت: دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان جزو دستگاه‌هایی است که نارضایتی در آن به وجود نیامده است.

رحمانی خاطر‌نشان کرد: 70 درصد بود‌جه‌های دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان محقق می‌شود و 30 درصد کسری داریم، اما از بسیاری پروژه‌ها گذشتیم تا حقوق کارمندان تحت‌الشعاع قرار نگیرد.

وی ابراز داشت: قیمت تجهیزات حوزه درمان روز به ‌روز افزایش دارد به طوری که طی یک هفته قیمت یک دستگاه چند‌ برابر شد، زیرا ورود تجهیزات پزشکی ممنوع شده و جزو تحریم‌های دشمنان است و افراد سود‌جو نیز عاملی شده‌اند که بار مشکلات سنگین‌تر شود.

وی افزود: باید به خواسته‌های رهبر معظم انقلاب جامه عمل پوشاند و جامعه‌ای موفق است که نگاهش به فرمان‌های رهبر خود باشد.

انتهای پیام/و30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول