اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار سمنان خبر داد

کسری 54 میلیارد تومانی بودجه در سمنان

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‏ریزی استاندار سمنان گفت: در سطح مدیریت استان سمنان، با کسری 54 میلیارد تومانی بودجه مواجه هستیم.

کسری 54 میلیارد تومانی بودجه در سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرمسار، مفید غلامی ظهر امروز در جلسه بررسی مشکلات شهرک‏های صنعتی در گرمسار که با حضور رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان، نماینده مردم شهرستان‏های گرمسار و آرادان در مجلس، نمایندگان صنایع و مدیرعامل شرکت شهرک‏های صنعتی استان سمنان برگزار شد، به بررسی مشکلات شهرک‏های صنعتی شهرستان‏های گرمسار و آرادان پرداخت.

وی اظهار داشت: از مشکلاتی که در این دوران برای زیرساخت‏های شهرک صنعتی آرادان وجود دارد، بحث هدفمندی یارانه‏هاست.

معاون برنامه‏ریزی استاندار سمنان افزود: شرکت‏های آب، گاز، برق، فاضلاب و آب منطقه‏ای از اعتبارات لازم در این زمینه برخوردار نبوده و موظف هستند تا درآمدهای خود را به سازمان هدفمندی یارانه‏ها پرداخت کنند.

غلامی ادامه داد: این سازمان نیز صرفاً بخش اندکی از درآمدهای واریزی را به این شرکت‏ها بازپرداخت می‏کند و این امر سبب بروز مشکلاتی در سطح استان سمنان برای فراهم آوردن زیر‏ساخت‏های مورد نیاز شده است.

وی در این جلسه که در فرمانداری شهرستان گرمسار برگزار شد، ضمن بیان گوشه‏ای از موانع گسترش صنایع و دغدغه‏های آنان در توسعه و تولید، تلاش در راه رفع این مسائل را لازم دانست.

معاون برنامه‏ریزی استاندار سمنان اظهار کرد: تنها استانی هستیم که همه تسهیلات کشاورزی و بنگاه‏های زودبازده در کارگروهی با حضور فرمانداران تعیین و سهم هر شهرستان با توجه به شاخص‏ها استخراج شده است و این تسهیلات را به همه شهرستان‏ها پرداخت می‏کنیم.

غلامی ادامه داد: در سطح مدیریت استان سمنان، با کسری 54 میلیارد تومانی بودجه مواجه هستیم و این امر مشکلاتی را برای استان ایجاد کرده است.

وی افزود: بر اساس مزیت‏های تعیین شده، برتری اصلی گرمسار توسعه صنعت است؛ هر چند در شهرستان گرمسار حوزه کشاورزی و گردشگری نیز ظرفیت‏های قابل توجهی دارد.

معاون برنامه‏ریزی استاندار سمنان گفت: باید به صنعت گرمسار توجه بیشتری شود؛ زیرا محور اصلی توسعه استان سمنان و شهرستان گرمسار، صنعت است.

غلامی گفت: عمده مشکل صنعت در منطقه، برق است که باید بخشی را صنعت‏گران سرمایه‏گذاری کنند و بخش دیگر این دغدغه نیز از طریق استان سمنان رفع شود.

انتهای پیام/2249/ی/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول