اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر امور آب شرق مازندران:

وضعیت بودجه مصوب سیل بهشهر مشخص نیست

خبرگزاری فارس: مدیر امور آب شرق مازندران گفت: وضعیت بودجه مصوب سیل بهشهر که شورای هماهنگی مدیریت بحران استان برای امور آب مصوب کرده بود، هنوز مشخص نیست.

وضعیت بودجه مصوب سیل بهشهر مشخص نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بهشهر، محسن گیلانی لاریمی در شانزدهمین جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان بهشهر گفت: در جلسه استانی مقرر شده بود که 2 میلیارد تومان به منابع طبیعی و آبخیزداری و 500 میلیون تومان اولیه هم به امور آب منطقه‌ای برای سامان دادن به رودخانه‌های برزو و بزپل به‌زودی اختصاص داده شود اما این در حالی است که این مبلغ تاکنون اختصاص داده نشده است.

وی با بیان اینکه به طور طبیعی بدون داشتن اعتبار نمی‌توانیم کاری انجام دهیم، عنوان کرد: بارها گفته‌ایم که بهتر است بودجه‌های مربوط به طرح‌های آبی در اسرع وقت اختصاص یابد تا شاهد اتفاقاتی نباشیم که چندین برابر عملیات پیشگیرانه، خرج داشته باشند.

گفتنی است،‌ با توجه به سیل هفته جاری در شهرستان‌های نوشهر، چالوس و نور و امتداد این بارش‌ها در شرق مازندران به‌ویژه بهشهر که هنوز آثار سیل ویرانگر در آن از بین نرفته است، به نظر می‌رسد کاری مهم‌تر از ساماندهی طرح‌های آبی در اولویت کار مسئولان نباشد.

انتهای پیام/86001/م/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول