اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل صندوق بیمه عشایر و روستاییان خوزستان:

100 هزار شادگانی زیرپوشش بیمه روستایی قرار دارند/ بهره‌مندی اقشار محروم از نظام بیمه‌ای

خبرگزاری فارس: مدیرکل صندوق بیمه عشایر و روستاییان خوزستان گفت: تاکنون 100 هزار شادگانی زیرپوشش بیمه روستایی قرار گرفته‌اند.

100 هزار شادگانی زیرپوشش بیمه روستایی قرار دارند/ بهره‌مندی اقشار محروم از نظام بیمه‌ای

به گزارش خبرگزاری فارس از شادگان، جعفر خادمی پیش از ظهر امروز در جلسه بررسی بیمه عشایر و روستاییان این منطقه که با حضور جمعی از مسئولان شهری در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: صندوق بیمه عشایر و روستاییان به‌عنوان یکی از نهادهای بیمه‌ای آغاز به فعالیت کرده و با عضویت در این صندوق، بیمه روستاییان شادگانی از مزایای زیادی بهره‌مند می‌شوند.

وی با بیان اینکه 100 هزار نفر از شادگانی‌ها به عضویت بیمه روستایی درآمده‌اند، افزود: این مزایا شامل مستمری، بازنشستگی در دوران کهولت سن، مستمری از کار افتادگی ناشی از بروز حادثه و یا بیماری صعب‌العلاج و مستمری بازماندگان در صورت فوت سرپرست خانوار بوده که بازماندگان قانونی آنها از مزایای حقوق و مستمری بهره‌مند می‌شوند.

مدیرکل صندوق بیمه عشایر و روستاییان استان خوزستان خاطرنشان کرد: همه مردان و زنان ساکن مناطق روستایی با داشتن حداقل 18 سال سن و حداکثر 50 سال می‌توانند به عضویت این صندوق درآیند.

وی همچنین عنوان کرد: این دستگاه بیمه‌ای تمام توان خود را صرف ارائه خدمات به افراد زیرپوشش صندوق بیمه اجتماعی عشایر و روستاییان شهرستان شادگان می‌کند.

خادمی در ادامه افزود: مدیریت بیمه اجتماعی عشایر و روستاییان استان خوزستان در این راستا برنامه‌های مختلفی را در دستور کار خود قرار داده‌اند.

وی از رسانه‌ها خواست از رسانه‌ها برای یاری بخشیدن به این صندوق کمک کنند و گفت: از رسانه‌های مختلف این شهرستان انتظار می‌رود تا در این خصوص اطلاع‌رسانی مستمر داشته باشند تا این بخش زحمت‌کش و در عین حال محروم نیز مزایای نظام بیمه‌ای بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/72001/و/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول