اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست بیمه عشایر و روستایی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

پوشش 600 خانواری بیمه روستایی و عشایری در چرام

خبرگزاری فارس: سرپرست بیمه عشایر و روستایی کهگیلویه و بویراحمد از پوشش 600 خانواری بیمه روستایی و عشایری در چرام خبر داد.

پوشش 600 خانواری بیمه روستایی و عشایری در چرام

عیسی کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چرام با بیان اینکه بیمه خدمتی است که با مشارکت مستقیم مردم و کمک دولت اجرایی می‌شود، اظهار کرد: موفقیت آن به آن معنی است که ما در ایجاد فرهنگ بیمه‌ای و فرهنگ آینده‌نگری توفیق داشته‌ایم.

سرپرست بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر این استان گفت: صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر به‌ عنوان یکی از نهادهای بیمه‌‌ای شروع به ‌فعالیت کرده و با عضویت در این صندوق بیمه، عشایر و روستاییان از مزایای زیادی بهره‌‌مند می‌‌شوند.

وی با بیان اینکه روستاییان و عشایری که تاکنون خود را بیمه نکرده‌اند، می‌توانند با مراجعه به بخشداری‌ها، دهیاری‌ها، تعاونی‌های تولید روستایی و ادارات امور عشایر شهرستان‌ها اقدام به دریافت فرم و فیش‌های مخصوص بیمه‌ای کنند، ابراز کرد: بازنشستگی، از کارافتادگی، مستمری بازماندگان و سوابق بیمه‌ای از مهم‌ترین مزایای بیمه شدن روستاییان و عشایر است.

این مسئول با بیان اینکه راه‌اندازی کمیته امداد در کشور به دلیل عدم راه‌اندازی بیمه در کشور بود، گفت: همه روستاییان و عشایر می‌‌توانند از خدمات بیمه اجتماعی استفاده کنند.

کریمی با اشاره به اینکه صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر از سال 84 شروع به کار کرده است، عنوان کرد: طی این چند سال در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد 8 هزار و 120 خانوار بیمه شده است.

وی تعداد خانوار بیمه شده در شهرستان چرام را 600 خانوار اعلام کرد و گفت: تعداد دفاتر کارگزاری در استان 64 دفتر و در شهرستان چرام چهار دفتر است.

سرپرست بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر استان کهگیلویه و بویراحمد مستمری بازماندگان، سابقه و انتقال سابقه و مستمری از کار افتادگی کلی ناشی از کار را از مزایای عضویت بیمه خواند.

انتهای پیام/آ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول