اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست صندوق بیمه روستاییان و عشایر خراسان‌جنوبی خبر داد

عضویت یک‌هزار سرایانی در صندوق بیمه روستایی

خبرگزاری فارس: سرپرست صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر خراسان‌جنوبی گفت: تعداد یک هزار و 43 نفر در شهرستان سرایان عضو صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر هستند.

عضویت یک‌هزار سرایانی در صندوق بیمه روستایی

محمود کاظمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند با اشاره به مزایای عضویت در صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر اظهار داشت: مزایای بازنشستگی، از کار افتادگی کلی در اثر حادثه ناشی از کار، از کار افتادگی کلی غیر ناشی از کار و برخورداری بازماندگان تحت تکفل بیمه شده متوفی از مستمری از جمله این مزایا عنوان کرد.

وی افزود: هر زن و یا مرد روستایی و عشایری که حداقل 65 سال سن و 15 سال سابقه پرداخت حق بیمه داشته باشد، می‌تواند از مزایای مستمری پیری استفاده کند و حقوق معادل دو سوم درآمد انتخاب شده‌ای که در همان سال حق بیمه از آن کسر شده دریافت کند.

*1526 نفر در سربیشه عضو صندوق بیمه روستاییان و عشایر

سرپرست صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر خراسان‌جنوبی با اشاره به تعداد بیمه‌شدگان در شهرستان سربیشه گفت: تعداد کل بیمه‌شدگان در شهرستان سربیشه یک هزار و 526 نفر است.

کاظمی ادامه داد: از این تعداد یک هزار و 46 نفر بیمه شده عادی، 400 نفر معرفی شده از سوی کمیته امداد و 80 نفر از سوی بهزیستی هستند.

وی تعداد کل بیمه‌شدگان روستایی و عشایر شهرستان بشرویه را یک هزار و 493 نفر عنوان کرد و افزود: این تعداد یک‌هزار و 369 نفر بیمه شده عادی، 76 نفر معرفی شده از سوی کمیته امداد و 48 نفر معرفی شده از سوی بهزیستی هستند.

*1243نفر در سرایان عضو صندوق بیمه عشایر هستند

سرپرست صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر خراسان‌جنوبی تعداد کل بیمه‌شدگان شهرستان فردوس را یک هزار و 243نفر برشمرد و افزود: از این میزان یک‌هزار و 28 نفر بیمه شده عادی، 179 نفر معرفی شده از سوی کمیته امداد و 36 نفر معرفی شده از سوی بهزیستی هستند.

کاظمی با اشاره به تعداد کل بیمه‌شدگان در شهرستان سرایان افزود: در این شهرستان یک هزار و 43 نفر بیمه شده عضو صندوق بیمه روستایی و عشایری هستند.

وی با بیان اینکه از این تعداد 944 نفر بیمه شده عادی هستند، یادآور شد: همچنین از این تعداد 74 نفر معرفی شده از سوی کمیته امداد و 25 نفر معرفی شده از سوی بهزیستی هستند.

انتهای پیام/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول