اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی هفت ماه گذشته

262 هزار کتاب در کرمان امانت داده شد

خبرگزاری فارس: مسئول اداره کتابخانه‌های عمومی کرمان گفت: طی هفت ماه گذشته 262 هزار جلد کتاب از کتابخانه‌های شهرستان به امانت گرفته‌ شده است.

262 هزار کتاب در کرمان امانت داده شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، ندا عامری‌متین عصر امروز در آیین تجلیل از فعالان عرصه کتاب و کتابخوانی شهرستان کرمان اظهار داشت: شهرستان کرمان دارای 24 باب کتابخانه عمومی و مشارکتی با 279 هزار جلد کتاب است.

وی بیان داشت: طی هفت ماه گذشته از سال جاری 23 هزار عضو کتابخانه‌های شهرستان کرمان 262 هزار جلد کتاب را به امانت گرفته‌اند.

عامری با اشاره به اضافه شدن طرح‌های پیک مهر و کتابخانه‌های خودگردان به مجموعه کتابخوانی افزود: در این راستا 40 مرکز در شهرستان کرمان شناسایی شده و این طرح‌ها را اجرا کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: راه‌اندازی سامانه مدیریت کتابخانه‌های عمومی با عنوان «پیام مشرق» قابلیت جستجوی کتاب را در سایر کتابخانه‌ها و در سطح کشور برای علاقمندان فراهم کرده است.

عامری با اشاره به اجرای طرح سفارش «کتاب من» عنوان کرد: 8 هزار جلد کتاب در کتابخانه‌های شهرستان کرمان ثبت سفارش شده که 2 هزار و 500 جلد آن تهیه شده است.

وی ابراز داشت: طی هفت ماه گذشته از سال جاری 12 هزار نفر در مسابقات کتابخوانی شهرستان کرمان شرکت کرده‌اند.

عامری گفت: در راستای راه‌اندازی کانون‌های قرآن و نهج‌البلاغه از هفت مورد در سال گذشته به 17 مورد در سال جاری افزایش داریم.

انتهای پیام/80017/ش/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول