اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر اداره کتابخانه‌های عمومی کبودراهنگ خبر داد

برپایی نمایشگاه تازه‌های کتاب در کتابخانه‌های کبودراهنگ

خبرگزاری فارس: مدیر اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان کبودراهنگ از برپایی نمایشگاه تازه‌های کتاب در کتابخانه‌های عمومی شهرستان کبودراهنگ خبر داد.

برپایی نمایشگاه تازه‌های کتاب در کتابخانه‌های کبودراهنگ

سید جواد معینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان به برپایی نمایشگاه تازه‌های کتاب در کتابخانه‌های عمومی شهرستان کبودراهنگ اشاره کرد و افزود: به مناسبت بیستمین هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران علاوه بر آذین‌بندی کتابخانه‌های عمومی نمایشگاه تازه‌های کتاب در تمام کتابخانه‌های عمومی راه‌اندازی شده است.

وی افزود: نمایشگاه و فروشگاه بزرگ کتاب نیز با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان با بیش از یک هزار و 500 نسخه کتاب از دیگر برنامه‌های هفته کتاب به شمار می‌رود.

مدیر اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان کبودراهنگ بیان داشت: نمایشگاه و فروشگاه اداره ارشاد کبودراهنگ که همراه با فروش محصولات فرهنگی است، از دومین روز از هفته کتاب برای بازدید علاقمندان در کتابخانه شهید اشرفی اصفهانی راه‌اندازی شده است.

وی با اشاره به نقش والای کتاب در توسعه و پیشرفت فرهنگی جامعه یادآور شد: کتاب از گذشته تا امروز، احیاکننده تفکر و اندیشه‌های والا و منبع عظیمی بوده که می‌تواند راهگشای بشریت در هر عرصه و مکان باشد.

معینی علم و اندیشه را موجب پیشرفت جامعه بشری عنوان کرد و گفت: امروزه کتاب می‌تواند به عنوان یک وسیله مطمئن و کارآمد در بهینه‌سازی فضای فرهنگی کشور مورد استفاده قرار گرفته و ارتقای فرهنگی را به دنبال داشته باشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: سرانه کتاب کتابخانه‌های عمومی شهرستان که 38 جلد کتاب برای هر 100 نفر است، بالاتر از میانگین استانی و کشوری در این حوزه است.

انتهای پیام/89003/صا/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول