اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار انار:

احداث کتابخانه اصلی‌ترین فعالیت‌ فرهنگی است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان انار گفت: احداث کتابخانه از اصلی‌ترین و مهم‌ترین فعالیت‌های فرهنگی جامعه در عصر حاضر است.

احداث کتابخانه اصلی‌ترین فعالیت‌ فرهنگی است

به گزارش خبرگزاری فارس از انار، مجید اعتمادی بعد از ظهر امروز در بازدید از کتابخانه رشیدی گلشن شهرستان انار اظهار داشت: ساخت کتابخانه از اصلی‌ترین و مهم‌ترین فعالیت‌های فرهنگی جامعه در عصر حاضر است و خیران به عنوان عناصر کلیدی در همه بخش‌ها به دولت کمک کرده‌اند.

وی کتابخانه‌ها را نگین فرهنگی جامعه معرفی کرد و افزود: کتابخوانی و مطالعه مفید جزو نیاز‌های پویایی انسان محسوب می‌شود و پیشرفت علمی جوامع مختلف ناشی از افزایش آگاهی‌های عمومی بر اثر کتابخوانی است.

اعتمادی تصریح کرد: با توجه به اینکه امروزه کتابخانه‌ها به عنوان مجموعه‌های فرهنگی کم‌هزینه و امن مطرح هستند، ساخت، توسعه و تجهیز آنها از اهمیت بسیاری برخوردار است.

فرماندار انار با تجلیل از حسین رشیدی خیر و بانی این کتابخانه این کار خیر را به عنوان صدقه جاریه معرفی کرد و گفت: هنگامی که انسان می‌میرد، پرونده عمل او بسته می‌شود، مگر اینکه از او چیزی باقی باشد تا منشا خیر شود و تا هنگامی که به جامعه خیر می‌رسد، اجر و ثواب در پرونده او ثبت می‌شود.

انتهای پیام/80020/ش/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول