اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته کتاب

جشن کتاب ابرکوه برگزیدگان خود را شناخت

خبرگزاری فارس: در جشن کتاب ابرکوه، فعالان حوزه کتاب مورد تقدیر قرار گرفتند.

جشن کتاب ابرکوه برگزیدگان خود را شناخت

 به گزارش خبرگزاری فارس در ابرکوه، در آستانه هفته کتاب و از سوی اداره کتابخانه‌های عمومی ابرکوه در سالن مجتمع فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، فعالان عرصه‌ کتابخوانی مورد تقدیر قرار گرفتند.

مجتبی فلاح‌زاده، کتابخوان برتر کتابخانه عمومی نجفی، سمیرا حیدری کتابخوان برتر کتابخانه عمومی جلایی اسفندآباد، مژگان حق‌دوست کتابخوان برتر کتابخانه عمومی مهرآباد، هانیه اکرمی کتابخوان برتر کتابخانه عمومی امام حسن مجتبی (ع) و علیرضا اکرمی کتابخوان برتر کتابخانه مجتمع فرهنگی هنری، کتابخوانان برتر شهرستان ابرکوه بودند که به دلیل فعال بودن در کتابخانه، تعداد امانت کتاب بیشتر و... مورد تشویق قرار گرفتند.

از امان‌الله اژدرپور نیز به عنوان خیر نمونه در حوزه فرهنگی و کتابخانه به دلیل کمک مالی به کتابخانه‌های عمومی و پیگیری رفع مشکلات کتابخانه نیز قدردانی شد.

از محمدرضا فلاح‌زاده، کارمند اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و سیده طاهره موسویان کارمند اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سابق اداره کتابخانه‌ها نیز به عنوان فعالان فرهنگی عرصه کتاب و کتابخوانی که با برنامه‌های اداره کتابخانه‌ها همکاری داشته‌اند، تجلیل به عمل آمد.

تقدیر از مسئولان کانون‌های ادبی شعر کتابخانه‌های عمومی نیز که از کانون‌های فعال استان یزد به شمار می‌روند نیز یاد شد و فریبا قیومی‌زاده مسئول کانون ادبی شعر شهرستان ابرکوه و سکینه سلمانی‌نژاد مسئول کانون ادبی مهردشت تقدیر شدند.

تقدیر از برگزیده ایده برتر در چگونگی ارتقاء سطح مطالعه شهرستان  نیز که با شرکت در فراخوانی به همین منظور مشخص شده بود از دیگر برنامه‌های این مراسم بود و در این راستا اقدس مهدی‌دخت مورد تشویق قرار گرفت.

هاتفان فعال کتابخانه نیز که دبیران مدارس بودند به واسطه همکاری در برنامه‌های کتابخانه‌ها در مدارس مورد تجلیل واقع شدند و در این راستا محمدعلی اکرمی، زکیه عمیقی، طاهره جهانگیری، آفاق عمیقی، صدیقه نعمتی‌زاده، بهاره فاتح‌پناه، اعظم اکرمی، فاطمه مرادی، صدیقه محرابیان، منور عابدی، فاطمه رستگار، زهرا برزگرزاده، طیبه برزگر، محمدعلی اکرمی، غلامرضا اکرمی، اکبر اکرمی، محمدرضا ولیئی و عظیم آقا‌هدایت مورد تشویق قرار گرفتند.

همچنین از رحیم میرعظیم خبرنگار شهرستان ابرکوه نیز به عنوان خبرنگار برتر فرهنگی در عرصه کتاب و کتابخوانی به دلیل شرکت در جلسات انجمن کتابخانه‌ها و انعکاس خبرها و مشکلات کتابخانه‌های عمومی و پیگیری مصوبات جلسات تقدیر شد.

«تجمیع سهم کتابخانه‌های عمومی از شهرداری‌ها در استان یزد» و «برگزاری برنامه‌های هفته کتاب منوط به پرداخت بدهی شهرداری ابرکوه است»، برخی از خبرهای منتشر شده این خبرنگار در خبرگزاری فارس است.

انتهای پیام/ن/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول