اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت امنای حسینیه زنجان:

جمع‌آوری 21 میلیارد ریال کمک مردمی در حسینیه اعظم زنجان

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت امنای حسینیه زنجان با اشاره به اینکه فعالیت حسینیه اعظم زنجان سیاسی نیست، گفت: سال گذشته 21 میلیارد ریال کمک مردمی در حسینیه اعظم زنجان جمع‌آوری شد.

جمع‌آوری 21 میلیارد ریال کمک مردمی در حسینیه اعظم زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد جواد غم‌پرور ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: حسینیه اعظم زنجان متعلق به همه مردم است و از زمانی که این مسجد تأسیس و آغاز به کار کرده است، با خط مشی هیچ یک از جریانات سیاسی حرکت نکرده است.

وی با اشاره به اینکه فعالیت مسجد حسینیه اعظم زنجان برای زنده نگهداشتن یاد امام حسین (ع) و با همکاری نیروهای مردمی صورت می‌گیرد، خوشبختانه از زمانی که این مسجد آغاز به فعالیت کرده است، مردمی بودن این مسجد از سوی جناح‌های مختلف رعایت شده و مردم استان نیز همکاری مطلوبی در فعالیت این مسجد داشته‌اند.

رئیس هیئت امنای حسینیه زنجان در ادامه با اشاره به اینکه سال گذشته 21 میلیارد ریال نذورات مردمی در حسینیه اعظم زنجان جمع‌آوری شد، اضافه کرد: سال گذشته در دهه نخست محرم نیز 18 میلیارد ریال نذورات مردمی در مسجد حسینیه اعظم زنجان جمع‌آوری شد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه سال گذشته 150 پزشک با دارالشفای حسینیه اعظم زنجان همکاری داشتند، اضافه کرد: با اعلام آمادگی که امسال توسط پزشکان شده است، امسال نیز بیش از 150 پزشک و متخصص در دارالشفای حسینیه اعظم فعالیت می‌کنند.

غم‌پرور ادامه داد: خدمات درمانی در دارالشفای حسینیه اعظم زنجان با 48 تا 66 درصد تخفیف به بیماران ارائه می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری دسته عزاداری حسینیه اعظم زنجان در روز هشتم محرم‌ افزود: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته امسال حرکت دسته عزاداری حسینیه اعظم زنجان در بخش ذبح گوسفندان از ساعت 13 بعد از ظهر و در بخش نیروهای مردمی نیز از ساعت 14.30 خواهد بود.

رئیس هیئت امنای حسینیه زنجان ادامه داد: امسال در دسته عزاداری حسینیه اعظم زنجان 2 هزار و 500 نفر توسط این مسجد و بیش از 2 هزار نفر نیز از طریق سایر ارگان‌ها سازماندهی شده و کار هدایت و برگزاری دسته را انجام می‌دهند.

انتهای پیام/73005/ع/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول