اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کرمان:

هیئت‌های مذهبی اخلاق عزاداری را رعایت کنند

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان گفت: رعایت اخلاق عزاداری، مکتبی و عترتی از امور مهمی است که مسئولان هیئت‌های عزاداری باید در نظر داشته باشند.

هیئت‌های مذهبی اخلاق عزاداری را رعایت کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از بردسیر، جواد کمالی ظهر امروز در گردهمایی بزرگ هیئت‌های مذهبی شمال استان کرمان اظهار داشت: هیئت‌های مذهبی و عزاداری باید به استفاده حداکثری از تکایا طی سال و مدیریت و برنامه‌ریزی توجه کنند.

وی یاد شهدا، محوریت قرار دادن روحانیت، استفاده از الگوهای صحیح و شناخت آسیب‌ها را از سایر اموری دانست که هیئت‌های مذهبی و عزاداری باید مد نظر داشته باشند.

در این همایش مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمان نیز با اشاره به حرکات و فعالیت‌های دشمنان خواستار تلاش و جدیت مضاعف مسئولان هیئت‌های مذهبی شد و گفت: امروز باید فریاد لبیک یا اباعبدالله (ع) با صلابت‌تر از همیشه در گوش جهانیان طنین‌انداز شود تا سردمداران جنایات و تبهکاران عالم بدانند نهضت امام حسین (ع) همچنان ادامه دارد.

حجت‌الاسلام مهدی عربپور توجه به آسیب‌ها و تحریف‌ها را جدی دانست و مسئولان هیئت‌ها را مورد خطاب قرار داد و افزود: برنامه‌های دهه محرم با برنامه‌ریزی و نظم باشد و از اسراف‌کاری پرهیز و به محتوای جلسات اهمیت داده شود.

انتهای پیام/ل30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول