اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در کردستان:

ارزش نهضت عاشورا به اهداف الهی آن است / گروه‌های تکفیری اسلام را هدف قرار داده‌اند

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با اشاره به تاثیرات نهضت امام حسین(ع) در گسترش دین اسلام، گفت: ارزش این نهضت به دلیل اهداف الهی آن است که باید در قالب برنامه‌های عزاداری برای مردم تبیین شود.

ارزش نهضت عاشورا به اهداف الهی آن است / گروه‌های تکفیری اسلام را هدف قرار داده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام سید محمد حسینی‌‌شاهرودی بعدازظهر امروز در همایش پرچمداران بصیرت ویژه مبلغین و مبلغات هیئت‌های مذهبی استان کردستان که به همت اداره‌ کل تبلیغات اسلامی و با همکاری بسیج مداحان، دفتر نمایندگی ولی‌فقیه و ستاد احیای استان در حسینیه سنندج برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به افزایش هجمه‌های دشمنان، عزاداری و برنامه‌های امسال محرم باید با شکوه خاصی برگزار شود.

وی امام حسین(ع) را متعلق به تمام مسلمانان دانست و اضافه کرد: باید زمینه‌ای فراهم شود تا تمام عاشقان این امام همام در مراسمات ایام محرم مشارکت داشته باشند.

به گفته نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان، تمامی تلاش دشمنان برای گرفتن اهل بیت از مسلمانان است، لذا معرفی دین اسلام و بزرگان آن بر اساس قرآن و ارزش‌های دین مانع از تحقق این توطئه دشمنان خواهد شد.

حسینی‌شاهرودی تصریح کرد: امام حسین(ع) باید بدون تحریف برای مردم معرفی شود و در عزاداری‌ها نیز باید شأن ایشان رعایت شود تا خدای ناکرده وسیله‌ای برای سوءاستفاده دشمنان فراهم نشود.

وی در ادامه گروه‌های تکفیری سلفیت و وهابیت را خطرناک‌تر از صهیونیست‌ها برای دین اسلام معرفی کرد و گفت: این گروه‌ها توسط استکبار جهانی و رژیم غاصب صهیونیستی شکل گرفته و توسط آنها هم حمایت می‌شوند.

رئیس ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان هدف از ایجاد این گروه‌ها را بد جلوه دادن دین اسلام و مسلمانان دانست و افزود: آنها با انجام ترور و خشونت می‌خواهند دین اسلام را از نظر افکار عمومی ضایع کنند.

شاهرودی خاطرنشان کرد: مسلمانان همانند امام حسین(ع) متناسب با شرایط زمانی در راستای ترویج دین اسلام تلاش کنند چراکه امام حسین که با هدف احیای امر به معروف و نهی از منکر و احیای دین اسلام قیام کرد در ظهر عاشورا نماز را برپا داشت.

وی در پایان گفت: در ایام محرم و مراسمات عزاداری شأن اسلام و امام حسین(ع) رعایت و نماز ظهر عاشورا نیز با شکوه و عظمت ویژه‌ای برگزار شود.

انتهای پیام/آ/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول