اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه سنقرو کلیایی

ایام محرم، رسالت عاشورایی بسیج آشکارا عنوان می‌شود

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه سنقرو کلیایی گفت: باید برنامه‌های هفته بسیج در راستای گسترش فرهنگ حسینی و فرهنگ عاشورایی در جامعه برگزار شود.

ایام محرم، رسالت عاشورایی بسیج آشکارا عنوان می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، نور‌سعید بابانژاد پیش‌ازظهر امروز در جلسه ستاد بزرگداشت هفته بسیج ناحیه سنقرو کلیایی که در سالن جلسات فرماندهی سپاه این ناحیه برگزار شد اظهار کرد: هفته بسیج امسال نسبت به سال‌های گذشته متفاوت‌تر است.

وی با اشاره به برگزاری هفته بسیج در ایام محرم ادامه داد: باید برنامه‌های هفته بسیج به بهترین صورت برگزار شود و بوی محرم را داشته باشد تا بتوانیم فرهنگ حسینی و فرهنگ عاشورایی را در جامعه گسترش دهیم.

بابانژاد با بیان اینکه در ایام محرم رسالت عاشورایی بسیج آشکارا عنوان می‌شود افزود: کربلا و شهدای کربلای ندای حق علیه باطل است، شهدای 8 سال جنگ تحمیلی نیز همین ندا را سر دادند و جان خود را فدای امام حسین(ع) می‌کردند شهادت را از خدا می‌طلبیدند چون می‌خواستند به مولای خود ابا‌عبدالله‌حسین (ع) ملحق شوند.  

وی شعار هفته بسیج را " بسیج امتداد عاشورا" عنوان کرد و گفت: 30 آبان ماه با شعار «بسیج امتداد عاشوراست» و «هیهات من الذلت» هفته بسیج آغاز شده و هر روز هفته را با الهام از یکی از شهدای کربلا نامگذاری کرده‌اند که سه‌شنبه 30 آبان به نام مبارک امام حسین(ع) نامگذاری شده است.

فرمانده سپاه ناحیه سنقرو کلیایی تصریح کرد: بسیج از ابتدای انقلاب تا به امروز گام‌های شایسته‌ای را برای اقتدار  نظام برداشته است چراکه بسیج از مردم است و جدا بودن از مردم را قبول ندارد.

انتهای پیام/ی/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول