اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو مجلس خبرگان رهبری:

جلوی اجرای نامناسب احکام دینی و اسلامی گرفته شود

خبرگزاری فارس: عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: اجرای نامناسب احکام دینی و اسلامی یک نقص است که اگر این نقص برطرف شود، شاهد حرکت‏های خوبی در جامعه خواهیم بود.

جلوی اجرای نامناسب احکام دینی و اسلامی گرفته شود

به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان، آیت‏الله غلام‏علی نعیم‏آبادی در همایش بزرگ پرچم‏داران بصیرت که با حضور هیئت امنای تکایا، مساجد و مداحان شهرستان دامغان در مسجد امیرالمؤمنین(ع) این شهر برگزار شد، افزود: اگر این نقایص برطرف شود، دشمن هرگز توان نفوذ به قلب‏های مردم ما را نخواهد داشت و حرکت‏های خوب اسلامی و دینی در جامعه شکل خواهد گرفت.

امام جمعه بندرعباس یکی از نواقص کار در جامعه را اجرای نامناسب احکام و دستورات دینی دانست و تصریح کرد: برای درست اجرا کردن امر به معروف و نهی از منکر همه باید تلاش کنند و بکوشیم تا این فریضه دینی و اسلامی در مسیر اصلی خود قرار گیرد و به ثمر بنشیند.

نماینده ولی‏‌فقیه در استان هرمزگان با اشاره به فرا رسیدن ایام سوگواری حضرت سیدالشهدا(ع) تاکید کرد: روحانیان و مداحان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) نقش مهمی در زنده نگه داشتن این مراسم دارند و باید بکوشند تا این فرهنگ را زنده‏‌تر از گذشته برپا دارند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دامغان نیز در این همایش با تاکید بر اینکه یکی از اهداف قیام امام حسین(ع) برپایی و اقامه نماز بود، خاطرنشان کرد: روحانیان باید در ایام عزاداری و سوگواری حضرت سیدالشهدا(ع)، عزاداران را به شرکت و حضور پرشکوه در نمازهای جماعت دعوت کنند.

حجت‏الاسلام مصطفی تقوی تصریح کرد: محرم یعنی پای گذاشتن در راه ولایت و به فرموده امام عظیم‏الشأن(ره)، محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته و باید بکوشیم این فرهنگ برای همیشه تاریخ پا بر جای باقی بماند.

وی یادآور شد: انتقال پیام عاشورا به نسل‏های آینده از وظایف روحانیان و مداحان است و این قشر باید با تبلیغ و بیان فرهنگ عاشورا برای همیشه این حادثه بزرگ تاریخ اسلام و این فرهنگ عظیم و با ارزش را حفظ کنند.

انتهای پیام/74004/ی/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول