اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری:

مردم از آموزه‌های دینی فاصله نگیرند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری گفت: با توجه به آمار بالای طلاق، باید بپذیریم توجه به خانواده کم شد و ما از آموزه‌های دینی فاصله گرفته‌ایم.

مردم از آموزه‌های دینی فاصله نگیرند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان قائمشهر، آیت‌الله علی معلمی عصر امروز امروز در همایش روز خانواده در قائمشهر از خانواده با عنوان نهاد ارزشمند و موهبت الهی یاد کرد و افزود: در همه اعصار و نسل‌ها و جوامع بشری، خانواده تاثیرگذارترین نهاد در سرنوشت افراد جامعه انسانی بوده و هست.

وی با تاکید بر اینکه زن و مرد باید دست در دست هم برای تحکیم بنیان خانواده بکوشند تا خانواده آنان کانون علاقه و عاطفه باشد.

این عضو خبرگان رهبری تاکید کرد: اگر سستی یا بحرانی در خانواده‌ها شکل گرفت باید اعضای فامیل دست به کار شوند و با پادرمیانی و ارشاد به ترمیم بنیان متزلزل این خانواده بپردازند.

معلمی بستگان، نظام و جامعه را برای حفظ کانون خانواده مسئول دانست و گفت: باید توجه به خانواده و برنامه‌ریزی در این بخش فراگیر شود.

وی با اشاره به دوران گذشته و حفظ حرمت‌ها، احترامات و ادای صله ارحام و شکیبایی زوجین در طول زندگی مشترک اذعان داشت: افزایش آمار طلاق در عصر حاضر به این خاطر است که توجه به خانواده کمرنگ شده و ما از آموزه‌های دینی فاصله گرفته‌ایم.

معلمی ایجاد فرصت‌های شغلی و اعطای وام‌های خودکفایی برای مددجویان کمیته امداد را کاری ارزشمند عنوان کرد و با اشاره به متمکنان افزود: این افراد امکانات و خیرات خود را در اختیار خانواده‌های نیازمند قرار دهند.

انتهای پیام/ی30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول