اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در مازندران:

خیران به ساخت مدارس دینی توجه ویژه‌ داشته باشند/ اقدامات خیران سلامت موثر بود

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: خیران و مدرسه‌سازان به ساخت مدارس علوم دینی توجه ویژه‌تری داشته باشند.

خیران به ساخت مدارس دینی توجه ویژه‌ داشته باشند/ اقدامات خیران سلامت موثر بود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری آیت‌الله نورالله طبرسی ظهر امروز در دیدار با اعضای مجمع خیران سلامت استان مازندران اظهار داشت: جامعه‌ای که سالم باشد پیشرفته‌تر است.

وی با اشاره به برخی فعالیت مجمع خیران کشور بیان داشت: اعضای این مجمع به عنوان چهره ماندگار کشور نیز هستند و این اعضا قبل و بعد از انقلاب یکی از حامیان و تاثیرگذاران در پیروزی انقلاب اسلامی بودند و در حال حاضر نیز در جمع خیران فعالیت می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اعلام اینکه فعالیت مجمع خیران سلامت مازندران در مدت کوتاهی در استان شکل گرفت، خاطرنشان کرد: اقدامات خیران سلامت مازندران در مدت کوتاهی که در استان شکل گرفت بسیار موثر بود.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به مردمی بودن حکومت اسلامی ایران گفت: خدا، مردم و رهبر ولایی پایه‌های حکومت اسلامی ایران هستند و به همین خاطر نیز امور خیر نیز باید به دست مردم باشد.

طبرسی تاکید کرد: با شروع انقلاب اسلامی ایران نیز سازمان‌های مردمی مناسبی نیز در کشور شکل گرفت.

وی با اشاره به فعالیت‌های مثمرثمر خیران مدرسه و مسجدساز در کشور یادآور شد: خیران و مدرسه‌سازان به ساخت مدارس علوم دینی نیز توجه ویژه‌تری داشته باشند.

این مسئول در ادامه با اشاره به افزایش تعداد مساجد در کشورهای غربی بیان کرد: به نسبت ساخت مساجد نیز به تعلم‌گر علوم دینی نیاز داریم.

وی با اعلام اینکه غربی‌ها از رشد روزافزون اسلام در هراس هستند، افزود: ساختن فیلم‌های موهن نشان از ترس غربی‌ها از اسلام است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اعلام اینکه مازندران در حوزه سلامت رتبه پنجم کشور را به خود اختصاص داد، تاکید کرد: مدیریت مناسب و همکاری مردم در این امر بسیار دخیل هستند و این امر در حال پیشروی است.

وی با اشاره به فعالیت موثر خیران سلامت در مازندران خطاب به خیران سلامت گفت: خیران سلامت نسبت به معرفی اقدامات انجام شده در حوزه سلامت اقدام کنند تا مردم نیز به کمک شما بیایند.

انتهای پیام/غ/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول