اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی خبر داد

برگزاری 400 گفتمان دینی در نیمه اول سال جاری در آذربایجان‌غربی

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی، گفت: در نیمه اول سال جاری تعداد 400 گفتمان دینی در دو بخش دانش‌آموزی و دانشجویی در سطح استان برگزار شد.

برگزاری 400 گفتمان دینی در نیمه اول سال جاری در آذربایجان‌غربی

حجت‌الاسلام محمد فتاحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار داشت: در نیمه اول سال جاری 400 گفتمان دینی در موضوعات مختلف در سطح مراکز آموزشی و دانشگاهی استان برگزار شده است.

وی با بیان اینکه از این تعداد، چهل گفتمان ویژه دانشجویان و طلاب مدارس علمیه استان اجرا شد، اضافه کرد: جریان شناسی فرق و مذاهب انحرافی، جنگ نرم، آسیب‌های اجتماعی، عفاف و حجاب، ایثار و شهادت، آشنایی با اصول و مهارت‌های زندگی، روابط دختر و پسر و آسیب‌های فضای مجازی، فرصت‌ها و تهدیدها از جمله موضوعاتی است که در قالب گفتمان‌های دینی میان شرکت‌کنندگان و اساتید بحث و تبادل نظر شده است.

این مسئول در ادامه با اشاره به تأثیر برگزاری گفتمان‌های دینی در رفع شبهات نسل جوان خاطرنشان کرد: به سبب اینکه گفتمان‌ها از یک فضای باز برای تبادل آرا و نظرات برخوردار هستند و جوانان به راحتی می‌توانند پاسخ سئوالات خود را در همان جلسه دریافت کنند، از این روز با استقبال مطلوبی در اجرای گفتمان‌های دینی مواجه هستیم.

فتاحی همچنین با اشاره به تداوم ارائه موضوعات در این قالب تصریح کرد: نظرسنجی‌ها حاکی از این مطلب است که خانواده‌ها خواستار تداوم و استمرار برگزاری گفتمان‌های دینی به ویژه در محیط مدارس هستند.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی، بهره‌گیری از اساتید مجرب در تبیین مسائل اجتماعی روز را از جمله مؤلفه‌های توفیق برگزاری گفتمان‌های دینی دانست و اظهار داشت: فضای گفتمان‌های دینی فرصت مناسبی برای مصون سازی افکار جامعه به منظور مقابله با هجمه‌های فرهنگی است.

انتهای پیام/ح/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول