اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان زنجان خبر داد

جابه‌جایی 3 میلیون تن کالا توسط ناوگان جاده‌ای استان زنجان

خبرگزاری فارس: مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان زنجان میزان کالای جابه‌جا شده از طریق ناوگان حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان را از آغاز سال جاری بیش از 3 میلیون تن اعلام کرد.

جابه‌جایی 3 میلیون تن کالا توسط ناوگان جاده‌ای استان زنجان

علی رحمتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به افزایش جابه‌جایی کالا توسط ناوگان حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان، این میزان افزایش را چهار درصد اعلام کرد.

وی از وجود 65 شرکت حمل و نقل کالاهای داخلی و یک شرکت بین‌المللی در استان زنجان خبر داد و افزود: 5 هزار و 100 دستگاه وسیله نقلیه در این بخش فعالیت می‌کند.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان زنجان خاک معدنی، سنگ آهن، سلیس، سیمان، شمش آهن، گندم، سنگ و سیب زمینی را از جمله کالاهای حمل شده توسط ناوگان حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان اعلام کرد.

وی اضافه کرد: مقصد کالاهای حمل شده توسط ناوگان حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان استان‌های خوزستان، تهران، هرمزگان و قزوین بوده است.

رحمتی گسترش دولت الکترونیک را از سیاست‌های دولت عنوان و تصریح کرد: در همین راستا شرکت‌های حمل و نقل به اینترنت پر سرعت متصل شده است.

وی مجهز شدن به اینترنت پرسرعت را در راستای تجهیز شرکت‌های حمل و نقل به فناوری‌های پیشرفت دانست و اضافه کرد: این امر به صدور بارنامه و ثبت اطلاعات حمل هر نوع کالایی در سامانه کمک می‌کند.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان زنجان ادامه داد: مجهز شدن شرکت‌های حمل و نقل کالاهای جاده‌ای به اینترنت پرسرعت قابلیت نظارت و کنترل امور جابه‌جایی کالاهای این شرکت‌ها را افزایش می‌دهد.

وی از عقد قرارداد شرکت‌های حمل و نقل با شرکت‌های ارائه کننده خدمات اینترنتی خبر داد و گفت: فعالیت‌های شرکت‌های حمل و نقل جاده‌ای از طریق سیستم‌های الکترونیکی پیگیری می‌شود.

رحمتی یکپارچه‌سازی و بهره‌مندی از اطلاعات مورد نیاز در کوتاه‌ترین زمان، تسریع در امور و در نهایت جلوگیری از خطاها و اشتباهات را از دیگر مزایای اتصال به شبکه اینترنت عنوان کرد.

انتهای پیام/ 73004/ع/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول