اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازدید مسئولان از نمایشگاه پاییزه قلعه‌گنج نتیجه داد

معایب نمایشگاه و قیمت غیرقانونی برخی کالاها تذکر داده شد

خبرگزاری فارس: نمایشگاه پاییزه شهرستان قلعه‌گنج در نخستین روز کاری معایب اساسی داشت.

معایب نمایشگاه و قیمت غیرقانونی برخی کالاها تذکر داده شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قلعه‌گنج، در بازدید تیم بازرسی متشکل از مدیر اداره اصناف سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان، فرماندار قلعه‌گنج و مدیران اداره‌های بازرگانی و همچنین کار، تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان کهنوج از محل نمایشگاه عرضه مستقیم کالای شهرستان قلعه‌گنج، این نمایشگاه با معایب اساسی روبه‌رو بود که پیش از افتتاح باید رفع شود.

قیمت اجناس نمایشگاه مناسب نبوده و قیمت‌گذاری بر اساس کمیته نظارت انجام نگرفته است

رئیس اداره اصناف سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان در حاشیه این بازدید در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: این نمایشگاه در راستای رفاه حال مردم برپا شده است، اما قیمت اجناس مناسب نبوده و قیمت‌گذاری بر اساس کمیته نظارت انجام نگرفته است.

غلام‌عباس عرب‌پور با تأکید بر نظارت قوی‌تر و جدی‌تر کمیته بازرسی و نظارت در این نمایشگاه تصریح کرد: مردم با اطمینان برای خرید به این نمایشگاه مراجعه می‌کنند به همین دلیل می‌طلبد به این اطمینان لطمه‌ای وارد نشود.

در صورت عدم رضایت مردم ادامه کار نمایشگاه پاییزه به مصلحت نیست

فرماندار قلعه‌گنج همچنین در حاشیه این بازدید در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با بیان اینکه اهمیت به فرهنگ و شیوه برخورد با خریداران باید متناسب با شأن آنان باشد، اظهار داشت: مردم باید از برگزاری این نمایشگاه ابراز رضایت داشته باشند در غیر این صورت ادامه کار آن به مصلحت مردم نیست.

ایوب فلاحی اولویت نخست نمایشگاه را کیفیت و قیمت مناسب اجناس نسبت به بازار درون شهر ذکر و عنوان کرد: اجناس موجود در نمایشگاه عرضه مستقیم کالا با حدود 10 تا 15 درصد تخفیف ارائه می‌شود.

 

120 غرفه در نمایشگاه پاییزه قلعه‌گنج اجناس خود را به مردم عرضه می‌کنند

حسن احمدی مدیر نمایشگاه عرضه مستقیم کالای شهرستان قلعه‌گنج نیز اظهار داشت: در این نمایشگاه 120 غرفه از بازاریان شهرستان و سایر استان‌های کشور حضور دارند که اجناس خود را به مردم ارائه می‌کنند.

به گزارش فارس، در بازدید تیم بازرسی از نمایشگاه عرضه مستقیم کالای شهرستان قلعه‌گنج مقرر شد، معایب موجود در این نمایشگاه تا روز دوشنبه 22 آبان ماه جاری برطرف شود.

انتهای پیام/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول