اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های فارس خبر داد:

جابه‌جایی 7 میلیون تن کالا در فارس

خبرگزاری فارس: مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان فارس گفت: در چهار ماه نخست سال جاری بیش از 7 میلیون و 200 هزار تن کالا در قالب 613 هزار سفر انواع وسیله نقلیه باری به نقاط مختلف فارس جابه‌جا شده است.

جابه‌جایی 7 میلیون تن کالا در فارس
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، احمد خواست‌خدایی شامگاه دیروز در جمع مدیران تشکل‌های صنفی کارفرمایی و رانندگان حمل و نقل جاده‌ای کالای استان فارس اظهار داشت: در بخش حمل و نقل مسافر در مدت مشابه نیز بیش از 5 میلیون مسافر در قالب 431 هزار سفر (انواع ناوگان حمل و نقل مسافربری) به نقاط مختلف درون و برون استان فارس جابه‌جا شده‌اند.
وی با بیان اینکه در حال حاضر 30 هزار و 266 نوع وسیله نقلیه باری جابه‌جائی انواع محصولات را در سطح استان فارس بر عهده دارند، گفت: این تعداد ناوگان به طور کلی زیر پوشش 226 شرکت حمل و نقل جاده‌ای کالا شامل 197 شرکت خصوصی، 17 شرکت تعاونی (کامیونداران) و 12 شرکت حمل و نقل فرآورده‌های نفتی قرار دارند.
وی همچنین تعداد ناوگان حمل و نقل این استان را 4 هزار و 16 دستگاه شامل 976 اتوبوس، یک‌هزار و 434 مینی‌بوس و یک‌هزار و 606 سواری کرایه اعلام کرد و افزود: این تعداد ناوگان زیر پوشش 114 شرکت حمل و نقل فعال مسافر در استان فارس است.
خواست‌خدایی تعداد رانندگان فعال بخش حمل و نقل جاده‌ای کالای استان فارس (دارای کارت هوشمند) را 51 هزار و رانندگان بخش حمل و نقل مسافر را 8 هزار و 900 نفر اعلام کرد.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول