اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های چهارمحال و بختیاری خبر داد

افزایش 9 درصدی جابه‌جایی کالا در چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری فارس: مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های چهارمحال و بختیاری از افزایش 9 درصدی میزان کالاهای جابه‌جا شده در این استان در سال‌ جاری خبر داد.

افزایش 9 درصدی جابه‌جایی کالا در چهارمحال و بختیاری

فریبرز کرمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار داشت: ناوگان حمل و نقل این استان نیازمند نوسازی است، اجرای این طرح نقش بسزایی در نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی در این استان و در نتیجه کاهش ترافیک، کاهش مصرف سوخت و در نهایت کاهش تصادفات و تلفات انسانی و خسارات مالی در این استان خواهد داشت.

وی از نوسازی 99 دستگاه اتوبوس خطی در مسیر شهرکرد ـ اصفهان در سال آینده خبر داد و گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون 182 دستگاه به سیستم ناوگان حمل و نقل و بار این استان افزوده شده است که از این تعداد دو دستگاه اتوبوس ویژه و 38 دستگاه مینی‌بوس مدل جدید است.

کرمی با اشاره به افزایش 9 درصدی میزان کالاهای جابه‌جا شده در این استان، گفت: از ابتدای سال‌ جاری تاکنون 2.6 هزار تن کالا در این استان جابه‌جا شده است که در مقایسه با میزان کالاهای جابه‌جا شده در سال گذشته افزون بر 9 درصد افزایش داشته است.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در بخش جابه‌جایی مسافر از ابتدای سال‌جاری تاکنون افزون بر 6 میلیون و 200 هزار مسافر توسط ناوگان حمل و نقل این استان جابه‌جا شده است که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته سه درصد کاهش یافته است.

وی در ادامه همچنین از افزایش 38 درصدی خرید اینترنتی بلیت در این استان خبر داد و گفت: اجرای این طرح کمک موثری در راستای خدمات‌رسانی به مسافران و کاهش تردد و اتلاف وقت مسافران است.

کرمی نصب دوربین‌های نظارتی در سطح محورهای مواصلاتی این استان را از جمله رویکردهای این اداره‌کل در سال‌ آینده برشمرد و گفت: تاکنون 14 نقطه در این استان به‌ منظور نصب دوربین‌های نظارتی شناسایی شده است، همچنین شناسایی 17 نقطه دیگر در دستور کار قرار گرفته که در 10 نقطه عملیات اجرایی نصب دوربین‌ها در دست اقدام است.

وی صدور کارت سلامت ویژه رانندگان وسائط نقلیه را از دیگر اقدامات این اداره‌کل برشمرد و گفت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته هر شش ماه یک بار رانندگان باید تست سلامت بدهند و چنانچه راننده‌ای فاقد کارت سلامت باشد مجوز رانندگی نخواهد داشت.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول