اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

در کنکور سراسری امسال صورت گرفت

کسب رتبه‌های تک رقمی توسط 207 دانش‌آموز کهگیلویه و بویراحمدی

خبرگزاری فارس: معاون آموزش متوسطه و راهنمایی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: امسال 207 دانش‌آموز کهگیلویه و بویراحمدی در کنکور سراسری رتبه‌های یک تا سه رقمی کسب کردند.

کسب رتبه‌های تک رقمی توسط 207 دانش‌آموز کهگیلویه و بویراحمدی

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، خسرو حسینی صبح امروز در نشستی که با حضور رؤسا و معاونین آموزشی 13 شهرستان و منطقه کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج برگزار شد، اظهار کرد: امسال 207 دانش‌آموز کهگیلویه و بویراحمدی در کنکور سراسری رتبه‌های یک تا سه رقمی کسب کردند.

معاون آموزش متوسطه و راهنمایی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: در کنکور امسال دانش‌آموزان این استان چهار رتبه یک رقمی، 23 رتبه دو رقمی و 180 رتبه سه رقمی کسب کردند.

حسینی به بعضی از رشته‌های پذیرفته شده اشاره کرد و تصریح کرد: در رشته پزشکی 97 نفر، داروسازی 9 نفر، دندانپزشکی پنج نفر، حقوقی 87 نفر، عمران 26 نفر، برق 43 نفر و مکانیک 41 نفر پذیرفته شده‌اند.

وی همچنین به موفقیت‌های حوزه متوسطه و راهنمایی اشاره کرد و گفت: دانش‌آموزان در مسابقات رباتیک یک رتبه اول، سه رتبه دوم، هشت رتبه سوم و در نانو تکنولوژی پنج رتبه کشوری کسب کردند.

معاون آموزش متوسطه و راهنمایی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در رتبه‌بندی کشوری دانش‌آموزان رشته ریاضی از 31 به 27 کشور صعود کردند و تجربی از 28 به 26 و انسانی از 28 به 24 و پوشش تحصیلی فنی و حرفه‌ای از 23 به پنج صعود کردند.

وی گفت: در ارزیابی کشوری در پروژه مهر کهگیلویه و بویراحمد رتبه عالی را کسب کرد و در جشنواره فیلم رشد مقام اول از آن استان کهگیلویه و بویراحمد شد.

حسینی ابراز کرد: برگزاری کلاس‌های کنکور، تقویتی، کارگاه آموزشی معلمان، المپیاد علمی، اجرای طرح مهارت‌آموزی و زبان انگلیسی محاوره‌ای در 44 مدرسه شبانه‌روزی، اجرای طرح‌های همیار معلم، بنیاد علوی و ارتقاء پایه سوم از مهم‌ترین طرح‌های کیفی‌بخشی اجرا شده در حوزه متوسطه است.

انتهای پیام/خ/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول