اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه دماوند:

خویشتن‌‏داری نسخه شفابخش لبنان است

خبرگزاری فارس: امام جمعه دماوند با بیان اینکه امنیت لبنان بدون شک سبب هراس اسرائیل می‏شود، گفت: خویشتن‏‌داری نسخه شفابخش امروز در لبنان است.

خویشتن‌‏داری نسخه شفابخش لبنان است

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، حجت‏‌الاسلام محمد علاءالدینی در جمع مسئولان شرق استان تهران اظهار داشت: امنیت و ناامنی در قالب شاخص‏هایی مقابل هم در لبنان و سرزمین‏های اشغالی امروز به معادله‏ای نانوشته تبدیل شده است.

وی ادامه داد: قدرت‏های سلطه‌‏گر جهانی بر اساس این معادله نانوشته، همواره امنیت جرثومه ناپاک خود یعنی رژیم صهیونیستی را در ناامنی شرایط داخلی لبنان جست‌‏وجو می‏کنند.

علاءالدینی اضافه کرد: از این رو، می‏توان جریانات اخیر را این گونه نیز تعبیر کرد که ایجاد امنیت و ثبات در کشور لبنان روند رو به اضمحلال اشغالگران مسجدالاقصی را شدت می‏بخشد.

امام جمعه دماوند افزود: تلاش استکبار جهانی برای نجات رژیم صهیونیستی بار دیگر بر ناامن‏سازی شرایط لبنان معطوف شده است.

وی ادامه داد: از نمونه‏‌های این تلاش تازه غرب به سرکردگی آمریکای جنایتکار می‏توان به انفجار تروریستی روزهای اخیر لبنان که به شهادت 9 تن و جراحت شمار کثیری از برادران و خواهران مسلمانمان انجامید، اشاره کرد.

علاءالدینی اضافه کرد: انتظار امروز جهان اسلام از گروه‏های سیاسی لبنان، بازی نکردن مردم و دوست‏داران مقاومت در زمین دشمن و به سود استکبار است.

امام جمعه دماوند افزود: امروز باید آگاهانه به حزب‏‌الله با رهبری فردی آگاه همچون سیدحسن نصرالله به عنوان یک نقطه اتکا برای مقاومت مقابل دشمنان و گروه‏های 14 مارسی نگاه کرد.

وی ادامه داد: مسئولان کشور لبنان می‏توانند همچون سه دهه اخیر برای رویارویی با دشمنان بار دیگر از جمهوری اسلامی ایران سرمشق بگیرند.

علاءالدینی اضافه کرد: سال 1361 سلسله انفجارهای تروریستی در ایران رخ داد؛ اما در همان زمان، امام راحل(ره) آن حوادث را جریانی از سوی دشمن و در راستای ایجاد نفاق در میان جبهه داخلی عنوان فرمودند.

امام جمعه دماوند افزود: از این رو، گروه‏های لبنانی باید با درس گرفتن از بیانات گران‏سنگ آن روزهای بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و منویات امروز رهبر فرزانه انقلاب، خویشتن‏داری را در دستور کار قرار دهند تا دشمن از ایجاد فضای اتهام زدن به سوریه طرفی برای نجات رژیم در حال سقوط صهیونیستی نبندد.

انتهای پیام/67009/ی/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول