اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور وزیر راه و شهرسازی

نمایشگاه بزرگ راه و شهرسازی در بوشهر گشایش یافت

خبرگزاری فارس: در آیینی با حضور وزیر راه و شهرسازی، نمایشگاه بین‌المللی راه و شهرسازی و صنایع وابسته در بوشهر گشایش یافت.

نمایشگاه بزرگ راه و شهرسازی در بوشهر گشایش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر مدیرکل راه و شهرسازی بوشهر پیش از ظهر امروز در حاشیه این نمایشگاه گفت: در این نمایشگاه 52 شرکت در 41 غرفه محصولات و دستاوردهای خود در عرصه‌های راه و شهرسازی را در معرض دید عموم قرار داده‌اند.

علیرضا صفایی افزود: در این نمایشگاه محصولات مختلفی از جمله تابلو علائم به شکل‌های چشم گربه‌ای، سرعت‌گیر، دستگاه‌های تردد شمار الکتریکی، سیستم ثبت تخلف سرعت، ایمنی راه و جاده در معرض دید قرار داده شده است.

وی بیان کرد: در این نمایشگاه دستاوردهای خدمات بندری، مالی و بانکی در حوزه مسکن، مسکن شهری و روستایی، سیستم‌های حمل و نقل هوشمند، ردیاب خودرو، نمایشگر پیام متغیر و... به نمایش گذاشته شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر ابراز داشت: تجهیزات ایمنی راه‌ها، فرآورده‌های قیری، آسفالت و قیر پلیمری، دکوراسیون داخلی، در‌های ضد سرقت، خدمات راهسازی از دیگر دستاوردهای بخش راه و شهرسازی است که در این نمایشگاه در معرض دید قرار داده شده است.

صفایی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: نمایشگاه فرصتی برای نمود داشته‌ها، معرفی دستاوردها، جذب فرصت‌های سرمایه‌گذاری و نمایش عملکرد فعالان صنایع گوناگون و فرصتی مغتنم برای مشارکت‌کنندگان در نمایشگاه برای عرضه عملکرد و ظرفیت‌های بالفعل و بالقوه موجود است.

وی افزود: از آنجا که وزارت راه و شهرسازی در قالب ادارات کل گوناگون خدمات ارزنده‌ای در حوزه راه و شهرسازی و تمام صنایع وابسته در راستای خدمات‌رسانی و آبادانی هر چه بیشتر کشورمان خدمات ارزنده‌ای ارائه کرده لزوم برپایی نمایشگاه‌های تخصصی حوزه راه و شهرسازی و صنایع مرتبط به هدف نمایش عملکرد و دستاوردهای این حوزه، اشتغالزایی و عدالت‌ورزی بیش از پیش به چشم می‌خورد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر اذعان داشت: از این رو این اداره کل با همکاری مؤسسه نگاه هنر هفتم و با هماهنگی وزارت راه و شهرسازی و استانداری بوشهر اقدام به برپایی نمایشگاه بزرگ راه و شهرسازی و صنایع وابسته در استان بوشهر کرده است.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول