اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره بهزیستی نکا خبر داد

افتتاح نمایشگاه اعتیاد و کودکان کار در شرق مازندران

خبرگزاری فارس: رئیس اداره بهزیستی نکا گفت: نمایشگاه نقاشی با موضوع اعتیاد و کودکان کار شرق مازندران به همت اداره بهزیستی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نکا افتتاح شد.

افتتاح نمایشگاه اعتیاد و کودکان کار در شرق مازندران

سید حسین کاظمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نکا اظهار داشت: این جشنواره نقاشی با محوریت اطلاع‌رسانی درباره مضرات اعتیاد و شهروند سالم و جامعه عاری از اعتیاد در سالن ارشاد نکا افتتاح شد.

وی افزود: این نمایشگاه از امروز به مدت سه روز در سالن ارشاد نکا از 9 صبح تا 12 و از 14 تا 19 شب برای بازدید علاقمندان دایر است و بازدیدکنندگان می‌توانند از این فضا و نمایشگاه برای اطلاع‌رسانی بهتر استفاده کنند.

کاظمی با بیان اینکه بسترسازی مبارزه با اعتیاد راهی مهم برای کاهش این بلای خانمانسوز است، یادآور شد: فرهنگ‌سازی در جامعه در صورتی با موفقیت انجام می‌شود که در سطوح مختلف تربیتی جامعه گسترش یابد.

رئیس اداره بهزیستی نکا در ادامه برخورد با معضل اعتیاد در جامعه را یک عزم ملی دانست و ادامه داد: با یک عزم ملی می‌توان با این معضل بزرگ مقابله کرد و در این رابطه همه مسئولان و دست‌اندرکاران امور فرهنگی باید در راستای رفع این چالش بزرگ همت کنند.

وی تحکیم همکاری‌های همه‌جانبه و فرابخشی برای مبارزه با اعتیاد و آگاه‌سازی دانش‌آموزان از مضرات و عواقب فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی این پدیده خانمان‌سوز را از جمله اهداف این نمایشگاه عنوان کرد.

کاظمی بیان داشت: در این نمایشگاه در حدود 40 عکس با مضمون «آثار و عواقب فرو رفتن در گرداب اعتیاد» به نمایش گذاشته شده است تا عمق فاجعه در قالب تصویر به جامعه نشان داده شود.

وی یادآور شد: اکنون بیش از هر زمان دیگری دشمن بر روی مسائل فرهنگی ما و خدشه‌دار کردن آن کار می‌کند و موضوع اعتیاد و خطراتی که از این پدیده نسل جوان کشور را تهدید می‌کند از جمله این تهدیدات است که وظیفه مسئولان به ویژه دستگاه‌های فرهنگی را برای آگاهی‌بخشی به جامعه دو چندان کرده است.

کاظمی اضافه کرد: در صورت عدم توجه به ایفای این رسالت و عدم آگاهی بخشی مناسب در جامعه، خسارات سنگینی متوجه سلامت روانی و جسمانی جامعه می‌شود.

انتهای پیام/ب20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول