اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

معاون آموزش و پرورش آمل خبر داد

برگزاری نمایشگاه دستاوردهای هوشمندسازی مدارس آمل

خبرگزاری فارس: معاون پژوهش و برنامه‌ریزی آموزش و پرورش آمل از برگزاری نمایشگاه دستاوردهای هوشمندسازی مدارس این شهرستان خبر داد.

برگزاری نمایشگاه دستاوردهای هوشمندسازی مدارس آمل

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، ابراهیم پرسیان صبح امروز در افتتاح چهار کلاس درس هوشمند در مدرسه ابتدایی روستای درازان آمل با بیان اینکه هوشمندسازی مدارس آمل نسبت به شهرهای دیگر از پیشرفت بیشتری برخوردار بوده است، افزود: آمل در زمینه هوشمندسازی کلاس‌های درس در مازندران پیشگام است.

وی با اشاره به اینکه تلاش می‌کنیم نمایشگاهی از دستاوردهای هوشمندسازی مدارس این شهرستان را برگزار کنیم، اظهار داشت: این نمایشگاه در روزهای آینده برگزار می‌شود تا برای سایر مدارس نیز بتواند به عنوان یک الگو عمل کند.

پرسیان با اعلام اینکه کمک‌های مردمی و اولیای مدارس تمامی هزینه‌های هوشمندسازی مدارس را پرداخت کرده‌اند، تصریح کرد: در سال گذشته برای هوشمند کردن هر کلاس درس حداکثر سه میلیون تومان هزینه نیاز بود اما امروز هر کلاس درس با شش میلیون تومان هوشمند می‌شود.

بخشدار مرکزی آمل نیز در این مراسم با بیان اینکه همه ما به نوعی وظیفه داریم به آموزش و پرورش کمک کنیم، گفت: این بخش تمام نیازهای آینده کشور را تامین می‌کند.

محمدرضا نصیری با اشاره به اینکه هوشمندسازی مدارس راهی برای ورود تکنولوژی به مدارس و به روز کردن فضای آموزشی است، افزود: دانش‌آموزان باید بتوانند برای یادگیری دروس از تکنولوژی استفاده کنند و همگام با سایر دانش‌آموزان دنیا پیش روند.

وی قول مساعد برای کمک به هوشمندسازی مدارس روستایی در این بخش داد و تصریح کرد: کمک به آموزش و پرورش کمک به توسعه زیرساخت‌های کشور است و نتایج مهمی از کمک‌های اندک امروز ما حاصل می‌شود.

به گزارش فارس؛ چهار کلاس درس هوشمند پایه ابتدایی در مدرسه قدس روستای درازان با هزینه قریب به 20 میلیون تومانی از سوی خیرین و والدین دانش‌آموزان به بهره‌برداری رسید.

انتهای‌پیام/ب20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول