اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر امور شهری و روستایی استانداری اردبیل خبر داد

حضور اردبیل در نمایشگاه مدیریت جامع روستایی

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر امور شهری و روستایی استانداری اردبیل از حضور فعال این استان در سومین نمایشگاه جامع مدیریت جامع شهری و روستایی در تهران خبر داد.

حضور اردبیل در نمایشگاه مدیریت جامع روستایی

نصیب نجفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: این نمایشگاه در خصوص عملکرد دهیاری‌ها و شرکت‌های تعاونی دهیاری‌ها و شهرداری‌های کل کشور از امروز به مدت چهار روز در مصلای بزرگ امام خمینی تهران کار خود را آغاز می‌کند و اردبیل نیز در آن حضور فعال دارد.

وی خاطرنشان کرد: دفتر امور روستایی استانداری اردبیل از یک ماه قبل با برپایی جلسات متعدد و هماهنگی‌های لازم با 534 دهیاری، 33 شرکت تعاونی دهیاری‌های استان در این نمایشگاه با 35 دهیاری و 12 شرکت تعاونی دهیاری‌ها در قالب غرفه دهیاری‌های استان اردبیل در این نمایشگاه حضور می‌یابد.

مدیرکل دفتر امور شهری و روستایی استانداری اردبیل یادآور شد: در غرفه دهیاران استان در سومین نمایشگاه جامع مدیریت شهری و روستایی کشور علاوه بر عملکرد دهیاران و روستاها محصول زعفران استان اردبیل که برای اولین بار در روستاهای انزاب، نوار صفر مرزی، خواجه‌بلاقی، ثمرین، دولت‌آباد، یزین‌آباد، جبه‌دار، ویند کلخوران، کرکرق و گیلانده توسط شرکت زنان روستایی قزل‌گول عمل‌آوری شده در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.

نجفی گفت:‌ همچنین محصول شرکت کاکا که برای اولین بار در سطح کشور به تولید کرم Eisenia foetida برای تامین منبع پروتئین در تغذیه طیور اقدام کرده از جمله موارد خاص عرضه شده در غرفه استان اردبیل است.

این مسئول با مغتنم شمردن فرصت پیش‌آمده در راستای معرفی جاذبه‌های گردشگری استان با هدف جذب توریست و سرمایه‌گذار در غرفه دهیاری‌ها با هماهنگی‌ سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان به معرفی روستاهای هدف گردشگری اردبیل و ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری در مناطق مستعد این استان نیز پرداخته‌ایم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سومین نمایشگاه جامع مدیریت شهری و روستایی از امروز به مدت چهار روز در تهران دایر است و اردبیل در آن حضوری فعال خواهد داشت.

انتهای پیام/ن20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول