اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد شهرستان کنگان خبر داد

پرداخت مستمری کمیته امداد به بیش از 2 هزار خانوار در کنگان

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد شهرستان کنگان از پرداخت مستمری کمیته امداد به 2 هزار و 300 خانوار در کنگان خبر داد.

پرداخت مستمری کمیته امداد به بیش از 2 هزار خانوار در کنگان

مراد شمس‌الدینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کنگان اظهار داشت: کمیته امداد یک نهاد خدمات‌رسان است و در چند سال اخیر شاهد بهترین و باکیفیت‌ترین خدمات توسط این نهاد به جامعه هدف هستیم.

وی افزود: در کنگان شاهد رضایت خانوارهای زیرپوشش از کمیته امداد هستیم و امیدوار هستیم این روند تداوم یابد و کیفیت خدمات بیشتر شود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان کنگان از پرداخت مستمری به 2 هزار و 300 خانوار تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان خبر داد و خاطر نشان کرد: در حال حاضر 2 هزار و 326 خانوار تحت حمایت امداد کنگان از این نهاد مستمری دریافت می‌کنند.

شمس‌الدینی با اشاره به اینکه این افراد از سایر خدمات فرهنگی و درمانی بهره‌مند هستند اظهار داشت: مددجویان تحت حمایت کمیته امداد به ویژه دانش‌آموزان از خدمات فرهنگی خوبی نظیر اعزام به اردوهای فرهنگی بهره‌مند می‌شوند.

وی تصریح کرد: در این راستا کمیته امداد شهرستان کنگان با اعزام دانش‌آموزان جامعه هدف به اردوهای مختلف منطقه‌ای و سراسری ضمن آشنایی آنها با استان اعزام شده از آموزش‌های تربیتی و مشاوره نیز برخوردار شدند.

این مسئول اذعان داشت: در بخش فعالیت‌های فرهنگی این نهاد از جمله آموزش نوعروسان، جوانان در آستانه ازدواج و آموزش‌های خانواده تاکنون چندین جلسه آموزشی به صورت رایگان توسط کمیته امداد این شهرستان برگزار شده است.

رئیس کمیته امداد کنگان بیان داشت: در شش ماهه ابتدایی سال جاری 8 میلیارد و 936 میلیون ریال به عنوان مستمری به مددجویان تحت حمایت پرداخت شده است.

شمس‌الدینی گفت: افتخار ما این است که خدمتگزار قشری هستیم که بنا به فرموده امام خمینی (ره) ولی‌نعمت انقلاب هستند، اما باید بدانیم خانواده‌های زیرپوشش علاوه بر نیازهای مالی نیاز مبرم به محبت دارند.

وی افزود: به منظور رفع مشکل مسکن مددجویان کنگان 20 واحد مسکونی از واحدهای مسکن مهر بنیاد مسکن خریداری شده که به افراد واجد شرایط واگذار شده است.

شمس‌الدینی عنوان کرد: علاوه بر آورده خود مددجویان، کمیته امداد جمعا یک میلیارد و 200 میلیون ریال برای این واحدها هزینه کرده است.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول