اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد گیلان:

مدیران کمیته امداد گیلان تعامل خود با مردم را افزایش دهند

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گیلان گفت: مدیران ستادی کمیته امداد گیلان تعامل خود با مردم را برای برطرف کردن مشکلات آنها افزایش دهند.

مدیران کمیته امداد گیلان تعامل خود با مردم را افزایش دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حسین علی‌محمدی در بیست و سومین نشست شورای مدیران استانی در جمع معاونان، مدیران و رؤسای ستادی کمیته امداد با اشاره به بازدید از کمیته‌های امداد شهرستان‌های استان اظهار کرد: در این بازدیدها که به منظور تعامل و همفکری با مدیران شهرستان‌ها برای برطرف کردن مشکلات موجود انجام می‌شود بخش‌های کلان و فضای عمومی از باب مدیریت و کارکنان و نحوه عملکرد آنها ارزیابی شده و راهکار ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه در ساختار جدید تحول اداری، همه باید حامی مدیران شهرستان‌ها باشیم ادامه داد: مدیران باید در فضای دوستی و همدلی به مردم و محرومان خدمت‌رسانی کنند و هر قدر تعامل با مردم را افزایش دهند و در جریان امور آنها قرار گیرند آسان‌تر می‌توانند مشکلات آنها را برطرف کنند.

مدیرکل کمیته امداد گیلان فرصت عمر را برای خدمت‌رسانی به مردم و محرومان اندک دانست و تاکید کرد: در این فرصت کم باید بکوشیم تا بهترین خدمات را به مردم برسانیم زیرا در شرایط کنونی که دشمن در صدد تخریب امور است باید همه با پیروی از ولایت فقیه در راستای خدمت به محرومان و برطرف کردن مشکلات آنها ثابت‌قدم باشیم.

این مسئول، تلطیف روحیه کارکنان، ایجاد آرامش و اعتماد در آنها، ایجاد تعامل نزدیک با مدیران و امدادگران را از دیگر اهداف سفرهای شهرستانی عنوان کرد و افزود: تمام نیروها و امدادگران باید برای خط‌ مشی سازمان گام بردارند و جایگاه خود را طبق ارزش‌ها و قداست این نهاد حفظ کنند.

برگزاری چهارمین جشنواره تئاتر و سرود قرآنی دانش‌آموزان کمیته گیلان

دبیر برگزاری چهارمین جشنواره تئاتر و سرود قرآنی فرزندان زیرپوشش کمیته امداد نیز در نشست مذکور گفت: این جشنواره در 9 شهر گیلان و از تاریخ 15 آبان آغاز شده و تا 20 همین ماه ادامه می‌یابد.

مهرداد محب علیزاده با اشاره به اهداف این جشنواره افزود: رشد و شکوفایی استعدادها و نبوغ هنری فرزندان زیر پوشش و ورود آنها به عرصه فرهنگی و هنری از اهداف این جشنواره است و این جشنواره هر ساله با موضوع قرآنی و سیره زندگی ائمه اطهار (ع) و سرود با موضوع ولایت برگزار می‌شود.

وی با تصریح بر اینکه جشنواره دختران و پسران به صورت مجزا برگزار می‌شود، ادامه داد: دختران در 8 و پسران در 6 گروه و در مجموع 9 گروه در قالب اجرای تئاتر و سرود با هم رقابت می‌کنند.

این مسئول، شرکت کنندگان در جشنواره امسال را 500 نفر اعلام کرد و یادآور شد: سال گذشته 25 نفر از هدایای ارزنده‌ای برخوردار شدند.

به گزارش فارس، اختتامیه جشنواره مذکور بیستم ماه جاری در کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان شهر رشت برگزار می‌شود.

زنان سرپرست خانوار زیر پوشش کمیته امداد املش به مشهد مقدس و قم مشرف شدند 

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) املش نیز در نشست مذکور اظهار کرد: به مناسبت اعیاد قربان و غدیر تعداد 6 نفر از زنان سرپرست خانوار زیر پوشش کمیته امداد املش به زیارت حرم مطهر امام رضا (ع) و حرم حضرت معصومه (س) در قم و جمکران اعزام شدند.

مهدی پنجی، هدف از این اعزام را تقویت روحیه معنوی در زنان سرپرست خانوار زیر پوشش عنوان کرد و گفت: این زائران به مدت 10 روز از برنامه‌های معنوی و فرهنگی این سفر بهره‌مند شدند.

وی هزینه تعداد مذکور مددجویان را مبلغ 6 میلیون ریال از محل کمک خیران ذکر کرد.

این مسئول، از اهدای 15 مورد هدیه ازدواج 10 میلیون ریالی به 15 نوعروس زیر پوشش کمیته امداد در املش خبر داد و متذکر شد: به 15 نوعروس دیگر نیز لوازم خانگی به مبلغ 6 میلیون و 610 هزار ریال از طرف اداره ورزش و جوانان و از محل خیران این شهرستان اهدا شد.

انتهای پیام/ب10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول