اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر راهداری راه و شهرسازی مازندران عنوان کرد

ایمن‌سازی راه‌های ارتباطی مازندران

خبرگزاری فارس: مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران گفت: از جمله اهداف مهم این اداره کل ایجاد شبکه حمل و نقل سریع، آسان و ایمن‌سازی راه‌های ارتباطی و کاهش سوانح رانندگی است.

ایمن‌سازی راه‌های ارتباطی مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی مازندران، عباسعلی نجفی از بهره‌برداری پل کاله با اعتباری بالغ بر 550 میلیون تومان در محور بهنمیر- بابلسر خبر داد.

وی تصریح کرد: این اداره کل در دو بخش اصلی حفظ و نگهداری و ایمن‌سازی شبکه راه‌های استان، عملیات راهداری و همچنین بهسازی و توسعه شبکه راه‌های مواصلاتی اقدام‌های گسترده‌ای را در دست انجام دارد.

این مسئول به اهمیت ابنیه‌های فنی در سطح محورها اشاره و خاطرنشان کرد: پل‌ها به عنوان عناصر مهم و کلیدی در شبکه شریانی راه‌های یک کشور نقش ویژه‌ای را ایفاء می‌کنند.

وی اضافه کرد: احداث و تامین ایمنی و پایداری پل در همه وقت از ضرورت و اهمیت بالایی برخوردار است.

نجفی در ادامه به عملیات اجرایی تعویض پل کاله اشاره و بیان کرد: محور بهنمیر- بابلسر به عنوان یکی از محورهای پرتردد فرعی در سطح استان بوده که نقش بسزایی در جابه جایی کالا و مسافر در منطقه داشته است از این رو عملیات تعویض این پل به دلیل کثرت بار ترافیکی، عرض کم سواره‌رو و محدودیت تناژ در دستور کار این اداره کل قرار گرفت.

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی مازندران در پایان اذعان داشت: عملیات اجرایی این پروژه شامل نصب پل خرپایی فلزی به طول 36 متر و عرض 7/5 متر بوده که با اعتباری بالغ بر 550 میلیون تومان به اجرا درآمد.

انتهای پیام/ی/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول