اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گزارش فارس از مراسم تقدیر از مدال‌آوران المپیک و پار‌المپیک

از اهدای زمین و سکه تا چاپ تمبر یادبود برای مدال‌آوران‌ اردبیلی

خبرگزاری فارس: مراسم تقدیر از مدال‌آوران المپیکی و پار‌المپیکی‌ اردبیل در حالی ‌با حضور استاندار ‌برگزار شد که رقابت نهادهای دولتی و خصوصی در تقدیر از ورزشکاران اردبیلی از نکات جالب توجه این مراسم بود.

از اهدای زمین و سکه تا چاپ تمبر یادبود برای مدال‌آوران‌ اردبیلی

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مراسم یاد شده در مجتمع فرهنگی ـ هنری فدک اردبیل برگزار شد.

بر اساس این گزارش، در این مراسم اکبر نیکزاد استاندار اردبیل از اهدای 10 سکه بهار آزادی به ورزشکارانی همچون سجاد انوشیروانی، فرزین و باقری جدی، اهدای پنج سکه بهار آزادی به سعید محمد پور و سه سکه بهار آزادی به جعفری و شهبازی از سوی شورای اسلامی شهر اردبیل خبر داد.

از دیگر هدایای در نظر گرفته شده برای این ورزشکاران، چاپ تمبر یادبود این افراد توسط شرکت پست استان بود که از جمله هدایای معنوی در نظر گرفته شده برای این افراد است.

همچنین استاندار اردبیل در این مراسم اعلام کرد که یکی از فعالان بخش خصوصی دو قطعه زمین برای ورزشکاران افتخارآفرین استان در مسابقات المپیک و پاراالمپیک در نظر گرفته است.

به گزارش خبرنگار فارس نیکزاد استاندار اردبیل در سخنانی گفت: ورزشکاران ما با قهرمانی در صحنه‌های مختلف، غرور ملی و عزتمندانه ایرانیان را اعتلا می‌بخشند و زمینه اقتدار روزافزون این کشور را در تمام عرصه‌ها فراهم می‌آورند.

وی با یادآوری اینکه ارج نهادن به قهرمانان و پهلوانان زمینه رشد و تعالی و عزت روزافزون ایران را در میادین داخلی و خارجی فراهم می‌آورد، ادامه داد: زمانی که پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران به همت ورزشکاران به اهتزاز در می‌آید همه ما از ته دل اشک شوق می‌ریزیم و به وجود جوانان عزتمند خود افتخار می‌کنیم.

نیکزاد خاطر نشان کرد: همین که پهلوانان ما با رمز یا ابوالفضل و یا علی‌ابن ابیطالب روی سکوهای افتخار حضور می یابند و دل این ملت را شاد می‌کنند برای ما یک دنیا ارزش و بها دارد و همیشه به وجود چنین قهرمانان و پهلوانان غیرتمند افتخار می‌کنیم.

این مسئول اضافه کرد: اگر امروز نام نیک ورزشکاران این مرز و بوم و پهلوانان آن به مانند تختی بر تارک این سرزمین می‌درخشد به خاطر وجود روحیه فتوت و مردانگی است که وجه تمایز ورزش ما در حوزه قهرمانی با سایر ورزش‌ها است.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول