اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت فول کیک بوکسینگ:

امکانات ورزشی پاسخگوی نیاز ورزشکاران ایذه‌ای نیست

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت فول کیک بوکسینگ ایذه گفت: امکانات ورزشی موجود در سطح شهرستان نیازهای ورزشکاران را پاسخ نمی‌دهد.

امکانات ورزشی پاسخگوی نیاز ورزشکاران ایذه‌ای نیست

بهنام شهولی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایذه اظهار داشت: رشته‌های ورزشی زیادی در سطح شهرستان ایذه فعال هستند اما امکانات ورزشی خیلی کمتر از نیاز ورزشکاران است.

وی افزود: در نبود امکانات ورزشی مناسب، ورزشکاران ایذه مجبورند در جاهای غیر استاندارد و با مشکلات زیاد به تمرین بپردازند ولی در کنار دوستان خود حضور می‌یابند و تمام تمرینات را بر اساس زمان بندی انجام می‌دهند.

این ورزشکار ایذه‌ای یکی از رشته‌های ورزشی مورد علاقه ورزشکاران این شهرستان را ورزش‌های رزمی عنوان کرد و گفت: در رشته‌های رزمی قهرمانان زیادی در سطح استان، کشور، آسیا و جهان داریم که با کمترین امکانات تمرین می‌کنند اما در عین حال موفقیت‌های زیادی را برای شهر خود و کشور به ارمغان آورده‌اند.

وی اضافه کرد: با همه مشکلات و معضلاتی که در ورزش ایذه به ویژه در رشته‌های رزمی وجود دارد ولی با این حال هم ورزشکاران ما به موفقیت‌های بزرگی دست پیدا کردند و دست از ورزش مورد علاقه خود برنمی‌دارند.

این مربی فول ‌کیک‌ بوکسینگ در خصوص دیگر مشکلات ورزشکاران شهرستان ایذه اظهار داشت: بیشتر ورزشکارانی که در مسابقات مختلف حضور می‌یابند با هزینه شخصی خود در مسابقات شرکت می‌کنند.

شهولی اضافه کرد: با اینکه ورزشکاران ما از وضعیت اقتصادی خوبی برخوردار نیستند ولی با این حال هم حاضرند خودشان هزینه‌ها را بپردازند ولی در مسابقات حضور یابند و مدال‌هایی را کسب کنند.

این مقام مسئول در ورزش ایذه نبود امکانات برای تمام رشته‌های ورزشی را یکی از مهمترین مشکلات شهرستان بیان کرد و گفت: ورزشکاران علاوه بر نداشتن فضای مناسب برای تمرین و کمبود امکانات ورزشی حتی لباس مناسب برای ورزش کردن و تمرین ندارند زیرا قدرت خرید این لباس‌ها را ندارند.

وی با انتقاد از کم کاری مسئولان ورزش گفت: با اینکه ورزش‌های رزمی طرفداران زیادی در شهرستان ایذه دارند اما با آن‌ها آنگونه که باید و شاید و به نحو شایسته‌ای برخورد نمی‌شود. 

انتهای پیام/و20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول