اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد کرمان:

کتابخانه‌های مساجد در ارتقای فرهنگ مطالعه نقش موثری دارند

خبرگزاری فارس: مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کرمان گفت: کتابخانه‌ها و کتابداران مساجد در ارتقای فرهنگ مطالعه و سطح علمی و بصیرت دینی اقشار جامعه نقش به سزایی دارند.

کتابخانه‌های مساجد در ارتقای فرهنگ مطالعه نقش موثری دارند

حجت‌الاسلام مهدی رضایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: کتابخانه‌ها و کتابداران مساجد از جمله پایگاه‌هایی هستند که در ارتقای فرهنگ مطالعه و سطح علمی و بصیرت دینی اقشار جامعه به ویژه جوانان و نوجوانان در ایران نقش به سزایی دارند.

وی با اشاره به برنامه‌های بزرگداشت هفته کتاب کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کرمان افزود: تقدیر از خیران کتابخانه‌ساز، افتتاح کتابخانه‌های کانون‌های فرهنگی هنری مساجد و برگزاری دوره آموزشی نرم‌افزاری کتابداری مهر مساجد ویژه کتابداران، از جمله این برنامه‌ها است.

رضایی اهدای کتاب به کتابخانه مساجد و کاروان کتابخانه صبا، بازدید از کتابخانه‌های کانون‌های فرهنگی هنری مساجد به‌ویژه شهرستان‌های رفسنجان و انار و تقدیر و تجلیل از کتابداران را از دیگر برنامه‌های این مجموعه در هفته کتاب برشمرد.

وی عنوان کرد: تجدید پیمان کتابداران مساجد با آرمان‌های شهدای انقلاب اسلامی به همراه غبارروبی و حضور در حضور گلزار شهدای گرانقدر، برگزاری نمایشگاه کتاب در کانون‌های مساجد و برگزاری نمایشگاه کتاب در کانون‌های مساجد نیز در این هفته انجام می‌شود.

رضایی ارسال پیامک در مورد سنت حسنه اهدای کتاب در کتابخانه‌های مساجد را از مهمترین برنامه‌های دبیرخانه کانون‌های مساجد در این هفته عنوان کرد.

انتهای پیام/غ//ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول