اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه عید غدیر صورت گرفت

ساماندهی مبلغان در 800 امامزاده سراسر کشور

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور مبلغان سازمان اوقاف و امور خیریه از ساماندهی مبلغان این سازمان در 800 امامزاده و بقعه متبرک در سطح کشور برای عید غدیر خبر داد.

ساماندهی مبلغان در 800 امامزاده سراسر کشور

حجت‌الاسلام احمد پاک‌‌نهاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به فعالیت‌های این سازمان برای برگزاری برنامه‌های دهه ولایت در سراسر کشور اظهار کرد: اداره امور مبلغان در نظر دارد در مناسبت‌های پیش رو از مبلغان بومی در هر استان استفاده کرده و زمینه را برای خودکفایی استان‌ها در این زمینه فراهم کند.

وی با اشاره به اینکه در مناسبت‌هایی مانند محرم، صفر و ماه مبارک رمضان مبلغان سازمان اوقاف و امور خیریه از قم به سراسر کشور اعزام می‌شوند، ادامه داد: در دهه ولایت تنها به تعدادی از استان‌ها که در تأمین مبلغ در امام‌زاده‌ها و بقاع متبرکه دچار مشکل بودند، مبلغ اعزام شده است.

مدیرکل امور مبلغان سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به ساماندهی مبلغان در 800 امام‌زاده در سراسر کشور ابراز داشت: این مبلغان از سوی اداره‌‌کل امور مبلغان آموزش‌های لازم را برای تبیین اهمیت غدیر خم دریافت کرده‌اند.

وی با اشاره به اقدامات این افراد در دهه ولایت اظهار کرد: بازگو کردن معارف غدیر و تبیین مسائل مطرح شده در خطبه غدیر توسط پیامبر(ص) از اقداماتی است که توسط این مبلغان انجام می‌شود.

پاک‌نهاد خاطر نشان کرد: تکریم سادات یکی دیگر از برنامه‌هایی است که در این روزها برای این مبلغان تعریف شده است.

وی گفت: علاوه بر فعالیت‌های مختص دهه ولایت، برنامه‌های عمومی مانند نماز جماعت، بیان احکام و قرائت قرآن توسط این مبلغان در این 800 امام‌زاده پیگیری می‌شود.

مدیرکل امور مبلغان سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به آغاز ثبت‌نام برای اعزام مبلغ به سراسر کشور در ایام محرم و صفر خاطر نشان کرد: طلابی که توانایی‌های تبلیغی و آگاهی‌های لازم را در خود ایجاد کرده باشند، می‌توانند در این دوره زمانی برای تبلیغ در ایام محرم در اداره‌کل امور مبلغان سازمان اوقاف و امور خیریه ثبت‌نام کنند.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول