اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان‌شمالی خبر داد

تبیین رهنمودهای رهبر انقلاب از سوی مبلغان خراسان‌شمالی

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان‌شمالی اعلام کرد: رهنمودهای رهبر انقلاب اسلامی در این استان از سوی مبلغان دینی در ماه محرم تبیین می‌شود.

تبیین رهنمودهای رهبر انقلاب از سوی مبلغان خراسان‌شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، حجت‌الاسلام بابامحمد ایزانلو در نشست با مسئولان فرهنگی خراسان‌شمالی گفت: فرمایشات مقام معظم رهبری در سفر به خراسان‌شمالی از سوی این اداره کل طبقه‌بندی شده و در اختیار سخنرانان و مبلغان قرار می‌گیرد.

وی افزود: رهنمودهای رهبری هم در مورد خراسان‌شمالی هم در ابعاد گوناگون در موضوعات مختلف طبقه‌بندی و مورد استفاده مبلغان در برنامه‌های تبلیغی این ماه و در سایر مناسبت‌ها قرار خواهد گرفت.

حجت‌الاسلام ایزانلو یکی از مهم‌ترین رهنمودهای رهبر انقلاب اسلامی در استان را تغییر سبک زندگی عنوان کرد و گفت: باید این مهم از قالب خطابه بیرون آمده و حالت عملیاتی پیدا کند.

وی همچنین از برگزاری همایش علما و مبلغان قبل از ماه محرم در خراسان‌شمالی خبر داد.

به گفته معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان‌شمالی، این همایش با محوریت برنامه‌های ماه محرم و رسالت مبلغان در پیشبرد و تقویت مبانی فرهنگی و اعتقادی برگزار خواهد شد.

وی همچنین یکی از برنامه‌های محوری به همین مناسبت را نشست مسئولان هیئت‌های مذهبی استان اعلام کرد.

حجت‌الاسلام ایزانلو با بیان اینکه با همکاری هیئت‌های مذهبی جلوی آسیب‌های عزاداری گرفته شده است، گفت: بر همین اساس برخی از ادوات عزاداری مثل علم و کوتل‌ها که یک نوع آسیب محسوب می‌شد، محدود شده است.

وی افزود: همچنین هماهنگی‌هایی با مسئولان هیئت‌های مذهبی به عمل خواهد آمد تا از عزاداری در روزهای ابتدای ماه محرم جلوگیری تا استفاده حداکثری از این ایام با عزاداری‌های شایسته سوگواران برده شود.

ایزانلو تصریح کرد: اکنون تمام آمادگی‌ها از سوی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان‌شمالی برای اعزام مبلغ و برگزاری آیین‌های ویژه ایام محرم از سوی هیئت‌های مذهبی در استان وجود دارد.

انتهای پیام/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول