اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گردهمایی بزرگ مبلغان ماه محرم-۲

واعظی: 6 هزار مبلغ به اقصی نقاط کشور اعزام می‌شوند

خبرگزاری فارس: رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم از اعزام 6 هزار نفر از مبلغان به اقصی نقاط کشور در ماه محرم امسال خبر داد.

واعظی: 6 هزار مبلغ به اقصی نقاط کشور اعزام می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم حجت‌الاسلام والمسلمین احمد واعظی پیش از ظهر امروز در گردهمایی بزرگ مبلغان ماه محرم که در مدرسه فیضه قم برگزار شد با اشاره به اینکه طلاب با کمترین چشم‌داشتی نسبت به انجام وظیفه خود اهتمام دارند اظهار کرد: طلاب خود را سرباز امام زمان(عج) می‌دانند و در برابر انجام رسالت دینی که بر عهده دارند خود را مسئول می‌دانند.

وی با اشاره به اعزام 6 هزار مبلغ به اقصی نقاط کشور در ماه محرم امسال تاکید کرد: تبلیغ ماه محرم امسال با اهتمام و عنایت ویژه مبلغان از نورانی‌ترین تبلیغ‌ها خواهد بود.

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه در شرایط کنونی دشمنان عزم خود را برای ضربه زدن به نظام اسلامی جزم کرده‌اند تاکید کرد: آنها از سویی به سر دادن شعارهای ظاهر فریب می‌پردازند و از سوی دیگر با مردم، بیماران و نیازمندان سر جنگ دارند.

وی با اشاره به اینکه مبلغان باید در راه پاسداری از نظام و دین به وظیفه خطیری که بر عهده دارند عمل کنند اظهار کرد: همه امور عالم به دست خداوند متعال است و خداوند دین خود را به وسیله مردان الهی تبلیغ کرده و یاری می‌رساند.

حجت‌الاسلام والمسلمین واعظی با اشاره به اینکه طلاب علوم دینی نباید فقط به بحث و درس در حوزه علمیه اکتفا کرده و نسبت به تبلیغ دین توجه لازم را داشته باشند اضافه کرد: ما رسالت دینی سنگینی بر عهده داریم و امیدواریم که بتوانیم در انجام این رسالت سربلند باشیم.

وی با اشاره به اهمیت پاسداشت مکتب امام حسین(ع) تصریح کرد: مکتب امام حسین(ع) حیات‌بخش و ماندگار است و امیدواریم که مبلغان با صدق نیت بتوانند در راه تبیین و نهادینه کردن فرهنگ عاشورا در جامعه به وظیفه خود جامه عمل بپوشانند.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول