اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی لرستان:

1300 مبلغ دینی به مناطق مختلف لرستان اعزام می‌شوند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی لرستان از اعزام 1300 مبلغ مذهبی در ایام محرم به شهرها و روستاهای استان خبر داد.

1300 مبلغ دینی به مناطق مختلف لرستان اعزام می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی لرستان، حجت‌الاسلام مجید احمدی در تشریح برنامه‌های این اداره‌ کل برای ایام محرم گفت: در صورتی‌که مبادی اعزام در قم و اصفهان با این اداره‌کل همکاری لازم در زمینه اعزام مبلغ دینی را داشته باشند، محرم امسال 1300 مبلغ به شهرها و روستاهای استان اعزام می‌شوند.

وی تبیین فلسفه قیام عاشورا، بیان فضائل امام حسین(ع) و معرفی قیام عاشورای حسینی، برگزاری مراسم عزاداری و گفتمان‌ها و نشست‌های دینی را از فعالیت‌های این مبلغان دینی در ایام محرم برشمرد.

احمدی برگزاری گردهمایی مسئولان هیئت‌های مذهبی استان لرستان در اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان و دیدار آنها با نماینده ولی ‌فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد را از دیگر برنامه‌های این اداره‌کل بیان کرد.

همچنین گردهمایی شوراهای امر به معروف و نهی از منکر ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان لرستان، گردهمایی شوراهای امر به معروف و نهی از منکر اصناف و بازاریان، گردهمایی بزرگ بانوان شاغل بسیجی و فعال در حوزه امر به معروف و نهی از منکر در دستگاه‌های اجرایی استان از برنامه‌های هفته شورای امر به معروف و نهی از منکر در استان اعلام شده است.

انتهای پیام/و30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول