اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر منطقه 3 شهرداری قزوین:

بوستان ملاصدرا به بهره‌برداری می‌رسد

خبرگزاری فارس: مدیر منطقه سه شهرداری قزوین گفت: پروژه بوستان محلی ملاصدرا با اعتبار یک میلیارد و 500 میلیون ریال در راستای افزایش رفاه حال شهروندان به زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

بوستان ملاصدرا به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی شهرداری قزوین، ناصر گنجی اظهار کرد: عملیات عمرانی احداث بوستان محلی ملاصدرا با اعتبار یک میلیارد و 500 میلیون ریال به اتمام رسیده است و به زودی شهروندان از آن بهره‌برداری خواهند کرد.

وی با بیان اینکه بوستان محلی ملاصدرا در ضلع شمالی کانال آب حدفاصل خیابان معرفت تا میدان شهید بابایی احداث شده، افزود: احداث بوستان محلی برای شهروندان یکی از خواسته‌های شهروندان برای تفریح، استراحت و بازی کودکان که این پروژه در راستای این مهم اجرای شده است.

مدیر منطقه سه شهرداری قزوین با بیان اینکه احداث بوستان سبب می‌شود برخی از مشکلات رفاهی شهروندان مرتفع شود، بیان کرد: این بوستان دارای امکاناتی از جمله وسایل بازی، آبخوری، ست ورزشی، نیمکت، چراغ، مسیر پیاده رو و دوچرخه که هم‌اکنون عملیات عمرانی آن به اتمام رسیده است.

گنجی طول این بوستان را 500 متر و عرض آن را 14 متر  عنوان کرد و افزود: 65 درصد از فضای این بوستان را فضای سبز تشکیل داده است.

انتهای پیام/ب30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول