اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اسلام‌آباد‌غرب خواستار شد

کمک مسئولان و خیّران برای بازسازی بقعه امامزاده علی‌اکبر(ع)

خبرگزاری فارس: فرماندار اسلام‌آباد‌غرب گفت: بازسازی بقعه متبرکه امامزاده علی‌اکبر(ع) نیازمند حضور خیّران و همکاری، همراهی، تلاش مردم و مسئولان است.

کمک مسئولان و خیّران برای بازسازی بقعه امامزاده علی‌اکبر(ع)

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، صدرالله بابلی فرماندار اسلام‌آباد‌غرب در جلسه برنامه‌ریزی بازسازی بقعه امامزاده علی‌اکبر اظهار کرد: بنای امامزاده سید علی‌اکبر(ع) یکی از صدها بنای مذهبی استان کرمانشاه است که در روستای بدره‌ای شهرستان اسلام‌آباد‌غرب قرار دارد و بازسازی این بقعه نیازمند حضور خیّران و همکاری، همراهی و تلاش مردم و مسئولان است.

بابلی با بیان اینکه هرچه داریم از قرآن و اهل بیت است، ادامه داد: در شهرستان اسلام‌آباد‌غرب با پیگیری مسئولان، همکاری خیّران و مردم بقاع امامزاده حسن(ع) و امامزاده قاضیوند بازسازی و مرمت شده‌ است.

وی با اشاره به اینکه در سال 77 با کمک مالی مردم روستای بدره‌ای مرمت اساسی بقعه امامزاده علی‌اکبر(ع) صورت گرفت، افزود: در همین راستا به‌زودی کار بازسازی بقعه امامزاده علی‌اکبر(ع) آغاز می‌شود و همین‌جا از خیّران و مردم اسلام‌آباد‌غرب دعوت می‌کنیم در این کار خیر و خداپسندانه شرکت کنند.

فرماندار شهرستان اسلام‌آبادغرب تصریح کرد: مدیران ادارات و ارگان‌های شهرستان هر کدام به‌ نحوی باید در بازسازی این بقعه همت کنند تا با بازسازی و ایجاد چشم‌انداز زیبا زمینه بیشتر انجام امور فرهنگی و اجتماعی در شهرستان فراهم شود.

بابلی در پایان خواستار تشویق و ترغیب دانش‌آموزان و دانشجویان برای حضور در بقاع متبرکه شد. 

گفتنی است؛ نه تنها مردم روستای بدره‌ای بلکه مردم شهرستان اسلام‌آباد‌غرب و روستاهای اطراف و زائران شهرستان‌های دیگر که از روی جاده اصلی می‌گذرند با دیدن این بقعه متبرکه به زیارت آن می‌شتابند.

انتهای پیام/ب20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول