اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم ابهر و خرم‌دره در مجلس:

پتروشیمی‌ها ‌با سود 30 درصد مواد اولیه در ‌اختیار صنایع قرار می‌دهند‌

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهرستان‌های ابهر و خرم‌دره در مجلس گفت: پتروشیمی‌ها ‌با سود 30 درصد مواد اولیه در ‌اختیار صنایع قرار می‌دهند‌.

پتروشیمی‌ها ‌با سود 30 درصد مواد اولیه در ‌اختیار صنایع قرار می‌دهند‌

به گزارش خبرگزاری فارس از ابهر، محمدرضا خان‌محمدی ظهر امروز در جلسه بررسی مشکلات واحدهای صنعتی با اشاره به جلسه مجلس با خودروسازان سایپا و ایران خودرو اظهار داشت: تزریق مبلغ در نظر گرفته شده به صنایع خودرویی جای امیدواری در پویایی صنایع خودرویی است.

وی افزود: حاصل ساعت‌ها جلسه کارشناسی کمسیون صنایع و معادن، ایجاد کارگروه در استان‌ها و تهیه منابع و تزریق پول سرمایه در گردش از محل صندوق توسعه ملی بوده است.

نائب رئیس کمسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات موجود در واحدهای صنعتی گفت: مدیران واحدهای صنعتی مشکلات استانی را از استان پیگیر شوند و موارد را به صورت کلی و ملی خواستار شوند.

وی افزود: چرا که احساس بر این است پیگیری مسائل به صورت کلی مفیدتر خواهد بود و در این میان مدیران استانی باید جلسه‌های رسیدگی به مشکلات را به صورت منظم برگزار کنند.

خان‌محمدی تصریح کرد: مسئولان باید با برگزاری این جلسه‌ها مشکلات را رفع کرده و مسائل را به مسئولان کشوری انتقال دهند تا در جلسه‌های اعضای کمیسیون مجلس شورای اسلامی و مقام‌های کشوری مورد رسیدگی قرار بگیرد.

وی در ادامه تمام مشکلات صنایع را متوجه تحریم ندانست و گفت: با ایجاد حساسیت مثبت و قدری زحمت می‌توان این مشکلات را پشت سر گذاشت.

نماینده مردم شهرستان‌های ابهر و خرم‌دره در مجلس شورای اسلامی در ادامه از پیگیری کمیته پتروشیمی کمسیون صنایع و معادن در مورد توافق با صنایع پتروشیمی در مورد قیمت‌گذاری جدید و مناسب در زمینه مواد اولیه خبر داد و اضافه کرد: پتروشیمی را موظف کرد‌ه‌ایم که در این شرایط حساس، مواد اولیه را با سود 30 درصد در اختیار صنایع قرار بدهند.

انتهای پیام/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول