اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس خبر داد

رشد 90 درصدی بهره‌برداری از واحدهای صنعتی فارس

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس از رشد 90 درصدی بهره‌برداری از واحدهای صنعتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان در شش ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه پارسال خبر داد.

رشد 90 درصدی بهره‌برداری از واحدهای صنعتی فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان فارس، علی همت اظهار داشت: در شش ماه نخست امسال 63 واحد صنعتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان به مرحله بهره‌برداری رسید‌ند که در مقایسه با پارسال از رشد 90 درصدی برخوردار است.

وی افزود: با بهره‌برداری از این واحدهای صنعتی برای 920 نفر اشتغال ایجاد شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس اضافه کرد: برای اجرای این واحدها بیش از 302 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری از سوی بخش خصوصی انجام شده است.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون در 56 شهرک و ناحیه صنعتی فارس کار واگذاری زمین به متقاضیان انجام می‌شود، گفت: شهرک‌های صنعتی بزرگ شیراز، ملوسجان و جهرم بیشترین تعداد واحدهای جدید بهره‌بردار را در نیمه نخست امسال به خود اختصاص داده‌اند.

همت ادامه داد: گروه صنایع غذایی و آشامیدنی، صنایع فلزی و شیمیایی به ترتیب بیشترین آمار واحدهای بهره‌بردار جدید را به خود اختصاص داده‌اند.

وی تصریح کرد: با احتساب واحدهای جدید بهره‌بردار شمار واحدهای صنعتی فعال در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان به بیش از یک‌هزار و 479 واحد صنعتی با اشتغال‌زایی 20 هزار و 214 نفر رسیده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس افزود: با توجه به ارزیابی انجام شده از واحدهای صنعتی با پیشرفت بالای 50 درصد، پیش‌بینی می‌شود تا پایان امسال شمار واحدهای بهره‌بردار افزایش بیشتری نسبت به نیمه نخست امسال داشته باشد.

وی فضای سرمایه‌گذاری صنعتی در شهرک‌ها و نواحی را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: با تلاش مدیریت ارشد استان فضای فارس بیش از هر زمان دیگری مهیای جذب سرمایه‌گذاران شده و رشد آمارهای بهره‌برداری از واحدهای جدید در شهرک‌های صنعتی استان، بیانگر این موضوع است.

انتهای پیام/ز30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول