اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بازدید استاندار اردبیل از واحدهای صنعتی

مشکلات واحدهای صنعتی اردبیل بررسی شد

خبرگزاری فارس: در بازدید استاندار اردبیل از شهرک صنعتی مشکلات واحدهای صنعتی اردبیل بررسی و بر حل آنان دستورات لازم صادر شد.

مشکلات واحدهای صنعتی اردبیل بررسی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، استاندار اردبیل پیش از ظهر امروز به همراه مدیران بانک‌ها و برخی مدیران عامل کارخانجات از کارخانه ابریشم سبلان اردبیل بازدید و بر حل مشکل اعتباری این کارخانه از سوی بانک تاکید کرد.

اکبر نیکزاد با بیان اینکه بانک‌ها موظف به تامین اعتبارات مورد نیاز واحدهای تولیدی هستند، خاطرنشان کرد: معضل اقتصادی که امروز در کشور حاکم است تولید و صنعت را در بر گرفته، اما لازم است با تدابیر لازم این معضلات ریشه کن شود.

وی با تاکید بر اینکه چوب معضلات اقتصادی را نباید واحدهای تولیدی بخورند، افزود: واحدهای صنعتی نیز موظفند با تلاش تمام بعد از دریافت تسهیلات بانکی نسبت به ‌راه‌اندازی واحدهای خود تلاش کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در ادامه این بازدید نیکزاد با حضور کارخانه آرتا سان‌پلاست از خط تولید این کارخانه بازدید کرد.

استاندار اردبیل با ابراز خرسندی از اینکه این کارخانه بدون نیاز به کشورهای خارجی فعالیت می‌کند، ابراز داشت: روزی که برای تامین مواد اولیه خود بی‌نیاز از کشورهای خارجی باشیم روز بزرگی برای ماست و بهتر است واحدهای تولیدی با تکیه بر توان خود اقدام به تولید کنند.

نیکزاد با انتقاد از نوسانات برق در اغلب واحدهای شهرک صنعتی، از مسئولان برق استان خواست تا نسبت به حل مشکل نوسانات و قطعی برق اقدام کنند.

وی قطع برق در واحدهای تولیدی را سم صنعت اعلام کرد و متذکر شد: نزدیکی شهر اردبیل به شهرک‌های صنعتی موجود می‌تواند حلال این مشکل باشد بنابراین نمی‌توان با کمترین قصور و کوتاهی چرخ واحدهای تولیدی را از کار انداخت.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، قرار است نیکزاد در این بازدید مشکلات بیش از پنج واحد تولیدی در شهرک صنعتی اردبیل را بررسی کند.

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول