اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از ابتدای امسال تاکنون صورت گرفت؛

تعدیل 40 درصد از نیرو‌های واحد‌های شهرک صنعتی اشترجان

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت امنای شهرک صنعتی اشترجان گفت: از ابتدای امسال تاکنون 40 درصد از نیرو‌های فعال در واحد‌های موجود در شهرک صنعتی اشترجان تعدیل شده‌اند.

تعدیل 40 درصد از نیرو‌های واحد‌های شهرک صنعتی اشترجان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، امین توکل ظهر امروز در جمع مسئولان استان و کارکنان و نیرو‌های شهرک صنعتی اشترجان اظهار کرد: شهرک صنعتی اشترجان در شهرستان فلاورجان واقع شده است و این شهرک یکی از قدیمی‌ترین شهرک‌های صنعتی ایران به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه شهرک صنعتی اشترجان به صورت هیئت امنایی اداره می‌شود و مشارکت‌های مردم سبب توسعه و آبادانی این شهرک شده است، ادامه داد: تمام امکانات زیر‌بنایی در شهرک صنعتی اشترجان وجود دارد.

رئیس هیئت امنای شهرک صنعتی اشترجان با تاکید بر اینکه مشکلات و نارسایی‌های اقتصادی ناشی از بازار ارز و دلار سبب وجود ناهنجاری‌های بسیاری در راستای فعالیت واحد‌های صنعتی شده است، تصریح کرد: از ابتدای امسال تاکنون 40 درصد از نیرو‌های فعال در واحد‌های موجود در شهرک صنعتی اشترجان تعدیل شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه وضعیت نا‌مناسب مبلمان شهری شهرک صنعتی اشترجان یکی از مهم‌ترین مشکلات موجود در این شهرک به شمار می‌رود، اضافه کرد: از ابتدای امسال تاکنون حدود چهار هزار و 500 نفر از نیرو‌های فعال در واحد‌های صنعتی این شهرک بیکار شده‌اند.

توکل تاکید کرد: بودجه‌های عمرانی ملی باید به شهرک صنعتی اشترجان اختصاص داده شود تا درصدی از مشکلات و چالش‌‌های در مسیر فعالیت واحد‌های صنعتی موجود در این شهرک کاهش یابد.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول