اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ابهر:

مشکلات واحدهای صنعتی ابهر برطرف می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان ابهر گفت: مسئولان در تلاش برای رفع مشکلات واحدهای صنعتی استان زنجان هستند.

مشکلات واحدهای صنعتی ابهر برطرف می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ابهر، نورالدین رفیعی ظهر امروز در جلسه بررسی مشکلات واحدهای صنعتی با اشاره به مشکلات موجود در واحدهای صنعتی خاطرنشان کرد: امیدوار هستیم که با تهیه یک نقشه راه مدون و کارشناسی شده از این مقطع زمانی و مشکلات پیش رو بگذریم.

وی به تلاش مسئولان شرکت‌های صنعتی در روند توسعه کشور اشاره کرد و اظهار داشت: جایگاه رفیع تولید را نمی‌توان در هیچ جا نادیده گرفت و خدا را شاکر هستیم که در چهارمین دهه پر افتخار انقلاب اسلامی شاهد رشد در تمام عرصه‌ها هستیم.

فرماندار شهرستان ابهر خطاب به مسئولان شرکت‌ها صنعتی حاضر در جلسه گفت: کمترین نتیجه این جلسه برای شما این است که بدانید ما مسئولان همراه شما هستیم و دغدغه ما نیز سر پا ماندن صنایع است.

وی با بیان اینکه در این زمینه تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم، عنوان داشت: باید در یک بازه زمانی مشخص مشکلات تمام واحدهای صنعتی شهرستان را احصاء کرده و گام به گام با نشست‌های تخصصی درصدد حل آنها تلاش کنیم.

رفیعی به پیگیری مسئولان برای رفع مشکلات واحدهای صنعتی اشاره و اضافه کرد: مردم ایران اسلامی به نیت‌های خیر و گام‌های صنعتی صنعتگران نیاز دارند.

وی تصریح کرد: ما قول می‌دهیم مشکلات موجود در حوزه شهرستان را خود رفع کرده و مزاحم دستگاه‌های استانی نخواهیم شد.

فرماندار شهرستان ابهر با بیان اینکه پاسخگویی سرلوحه کار ماست، ابراز داشت: چرا که نظام، نظام پاسخگویی و دولت، دولت پاسخگویی است.

وی با تاکید بر لزوم احصای مشکلات موجود در واحدهای صنعتی شهرستان اضافه کرد: مسئولان واحدهای صنعتی باید هر چه زودتر موارد لازم را به فرمانداری اعلام کنند تا پیگیری‌های لازم برای رفع مشکلات صورت بگیرد.

رفیعی افزود: مسئولان در کنار صنعتگران بوده و با تمام تلاش برای رفع مشکلات موجود تلاش و همت خواهند داشت.

انتهای پیام/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول