اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار فردوس تاکید کرد

ضرورت تحکیم روابط عاطفی در خانواده برای کاهش آسیب‌های اجتماعی

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار شهرستان فردوس با بیان اینکه بسیاری از مشکلات جوامع امروزی ناشی از مشکلات خانواده‌ها است، تاکید کرد: ارتباط عاطفی بیشتر با فرزندان از بروز آسیب‌های اجتماعی در سطح جامعه جلوگیری می‌کند.

ضرورت تحکیم روابط عاطفی در خانواده برای کاهش آسیب‌های اجتماعی

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، محمدعلی جوان ظهر امروز در جلسه کارگروه بانوان و خانواده شهرستان فردوس اظهار کرد: بنیان خانواده ریشه در آموزه‌های دینی دارد و اگر نقش تربیتی مادر نباشد خانواده رو به اصلاح نمی‌رود.

وی با اشاره به اینکه تامین معاش و مسکن خانواده برعهده مرد است، افزود: زن به عنوان مادر نقش نر‌م‌افزاری بسیار مهمی در تحکیم بنیان خانواده دارد و به مراتب از وظیفه سنگین‌تری نسبت به مرد برخوردار است.

معاون فرماندار فردوس اصلاح جامعه را در گروی اصلاح زنان دانست و تصریح کرد: بسیاری از مشکلات جوامع امروزی ناشی از مشکلات خانواده‌ها است چرا که در گذشته روابط عاطفی بسیار محکم و آسیب‌های اجتماعی نیز کمتر از امروز بود.

جوان از والدین خواست تا ارتباط عاطفی خود با فرزندان را بیشتر و بنیان خانواده را مستحکم کنند تا از بروز آسیب‌های اجتماعی نظیر طلاق، اعتیاد، افسردگی، ناراحتی‌های روحی و روانی در سطح جامعه جلوگیری کنند.

عضویت هزار نفر از زنان فردوس در سازمان‌های محلی

رئیس شورای اسلامی شهر فردوس نیز از عضویت تعداد یک‌هزار نفر از بانوان این شهرستان در سازمان‌های محلی خبر داد و گفت: باید درس زندگی را به بانوان جامعه آموزش دهیم تا از این راه آسیب‌های اجتماعی که در محیط زندگی متوجه اعضای خانواده است، کاهش یابد.

محمدحسین میثمی با اشاره به اینکه امروز به ویژه در خانواده‌های سنتی شیوه رفتار والدین با فرزندان صحیح نیست، افزود: باید آموزش‌های لازم به والدین ارائه شود تا با رفتار مناسب زمینه پرورش صحیح فرزندان خود را فراهم کرده و از بروز ناهنجاری‌ها بکاهند.

انتهای پیام/ل20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول